Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google-reclame blokkeren in Firefox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Adblock Plus blokkeert geen reclames meer van Google!
Op internet heb ik gelezen dat Google Adblock Plus 'afgekocht' heeft (zie de link: http://www.businessinside...us-to-show-its-ads-2013-8). Nou wil ik toch echt graag die reclames blokkeren. Voor Chrome en Opera is er naast Adblock Plus nog 'Adblock' beschikbaar, maar ik gebruik persoonlijk liever Firefox.
Ik heb mijn hosts-bestand al aanzienlijk uitgebreid maar ook dat heeft niet gewerkt.
Is dit op te lossen?
Echt jammer dit, van ABP. :(

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik heb laatst nog een stukje software gevonden van ads blokkeert, maakt het browsen alleen een tikkie langzamer. http://www.adfender.com/ is het. Alleen wel een beetje een paardenmiddel, blokkeerde bij mij alles, dus ook van sites die wel ads mogen tonen.

People as things, that’s where it starts.

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
AdBlock Edge installeren, die blokt het nog.

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 20:55

switchboy

-ruimte te huur-

Je kan uitvinken dat ABP "enkele niet opdringerige advertenties toestaat". Dan werkt hij als vanouds. Vergeet tweakers niet op je witte lijst te zetten!

[ Voor 20% gewijzigd door switchboy op 03-12-2013 22:06 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 12:47
Ghostery is ook een alternatief.

Verwijderd

zoals switchboy al aangaf, ABP blokkeert nog steeds reclames in google, echter hebben ze nu al een tijdje een tweedeling gemaakt tussen reclames.

intusive and none-intrusive.

Google valt onder de non-intrusive / accetpable ads.
zie deze blog post Hoe deze ook te blokeren. Is wel in het Engels maar met plaatjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 16:38 ]

Pagina: 1