Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xbmc] na pause opeens geen geluid meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
XBMC Geen geluid meer.
Ik zit lekker een film te kijken. Zet het even op pauze en weer aan. Is het geluid uit. Ik zie rechts boven in een rood icoontje van het geluid. met een streep erdoor. Als teken dat het geluid uit is.
Als ik rechts onderin op het geluid icoon druk. Krijg ik het geluid niet aan. Ook het geluid van mijn pc is niet uit... Kan iemand me alsjeblieft met spoed helpen? Ik wil graag verder kijken!!!!

Alvast bedankt!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat gebeurt er als je + ingedrukt houdt?
(je probleem heeft overigens helemaal niets te maken met het probleem van dit oude topic, maar dat terzijde)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb je topic even afgesplits, want het had niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken. Bovendien geef je geen enkele info over je systeem, dus zet ik 't voor 't algemeen in CSA.

Vragen om spoed kan trouwens een averechts effect geven.

Het eerste wat je normaal gesproken doet, is XBMC herstarten, daarna het systeem en dan pas om hulp gaan vragen. XBMC onthoud zelf waar je was gebleven na een bepaalde speelduur, dus je mist in principe niets als dat punt is bereikt.

Commandline FTW | Tweakt met mate