Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:19
Groeten,

Met de komst van de next-gen consoles probeer ik mijn hobby nieuw leven in te blazen. Welke de waardige opvolger van mijn Xbox 360 mag worden ben ik nog niet helemaal uit, maar ik zit nog met een ander idee. :?

Aangezien ik nog jong ben en in een soort studio woon samen met m'n vriendin, is het nogal moeilijk om in de 'piekuren' de tv op te eisen. Daarom kwam het idee in mij op om te gaan console gamen aan mijn Pc desk. Gewoon in dezelfde kamer. Een goed idee of niet? Zijn er nog mensen die op deze manier gamen met console & controller? Is het niet te vermoeiend om rechtop in de stoel te zitten? In ieder geval zou ik wel eens moeten investeren in een degelijke monitor, maar dat werkt normaal wel perfect toch?

Bedankt voor het advies :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik game zelf op het moment ook op mijn pc monitor, een 27 inch dus niet zo heel erg!

Steeds de hdmi kabel omprikken is wel onhandig, maargoed even geld sparen voor een mooie TV!

Als je een goede bureaustoel hebt dan zal je geen last krijgen van lange game sessie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:35
Heb zelf 2 verschillende Monitoren
Een Asus met een DVI/DP/HDMI
En een Samsung Syncmaster met een TV Tuner Met DVI/Analoog/HDMI/Component etc etc.

Beide schermen 2Pc's aangesloten met mijn Ps3 kan eventueel nog op het andere scherm een 2de aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Investeer in een 27 inch scherm, een goede stoel en een voetenbankje. Die 3 dingen doen het hem voor desk gaming (bij mij iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 22:01
Ik vind het prima gamen. Ik had alleen een scherm zonder speakers en moest naast de hdmi kabel ook de audio aansluitingen steeds switchen van pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:35
Geen stereo over oid (Oud of 2de hands) geluid is altijd nog beter dan een simpel speaker setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 21:05
Wat dacht je van een Wii U of PS4 + Vita? Kun je gezellig naast je vriendin op de bank blijven zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Bij de Wii U werken lang niet alle games off-screen, dus daar zou ik niet op rekenen. PS4 + Vita zou nog wel kunnen maar daar is ook nog maar de vraag bij of dat allemaal zo goed gaat werken zoals ze zeggen.
Pagina: 1