Hallo tweakers users 
Ik zoek een all-round laptop voor:
- gamen (voornamelijk spellen zoals dota 2, recomended 2.5 Gz dual core geloof ik),
- films te kijken
- data verwerking (bv. origin) (1 Gb ram, maar vaak meer nodig...).
- Tevens moet hij lang mee kunnen gaan, dus niet snel kapot gaan (ik heb nu een IBM, die 6 jaar oud is, en het nog redelijk doet).
- Redelijk licht gewicht als het kan
- Scherm grote 15,6 inch.
- Liefst snelle start-up (SSD zou een pre zijn)
Dus in totaal hoeft het geen echte power laptop te zijn, wel degelijk
.
Mijn budget ligt tussen 500 en 700 euro.
De laptops die ik op het oog heb:
- Lenovo Thinkpad Edge E530c (NZY69MH) (lenovo thinkpad's zijn zeer degelijk volgens een collega)
- Lenovo IdeaPad G500 (00345) (vooral vanwege de ingebouwde SSD)
- Samsung NP350V5C-S03NL (zou heel snelle start up hebben... en LED scherm dus lagere power consumptie)
Zouden jullie me kunnen helpen met een advies wat een goede keuze zou zijn? Of als je een betere keuze denkt te weten
.
Ik zoek een all-round laptop voor:
- gamen (voornamelijk spellen zoals dota 2, recomended 2.5 Gz dual core geloof ik),
- films te kijken
- data verwerking (bv. origin) (1 Gb ram, maar vaak meer nodig...).
- Tevens moet hij lang mee kunnen gaan, dus niet snel kapot gaan (ik heb nu een IBM, die 6 jaar oud is, en het nog redelijk doet).
- Redelijk licht gewicht als het kan
- Scherm grote 15,6 inch.
- Liefst snelle start-up (SSD zou een pre zijn)
Dus in totaal hoeft het geen echte power laptop te zijn, wel degelijk
Mijn budget ligt tussen 500 en 700 euro.
De laptops die ik op het oog heb:
- Lenovo Thinkpad Edge E530c (NZY69MH) (lenovo thinkpad's zijn zeer degelijk volgens een collega)
- Lenovo IdeaPad G500 (00345) (vooral vanwege de ingebouwde SSD)
- Samsung NP350V5C-S03NL (zou heel snelle start up hebben... en LED scherm dus lagere power consumptie)
Zouden jullie me kunnen helpen met een advies wat een goede keuze zou zijn? Of als je een betere keuze denkt te weten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 21:39 ]