Toon posts:

Autoradio+mp3 speler ->Hoe mp3's te branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil thuis een aantal cd's gaan branden met mp3 bestanden erop. Deze kan ik dan in mijn autoradio (Kenwood) afspelen. Heeft iemand tips voor mij om deze te branden. Het is namelijk zo dat wanneer ik bijvoorbeeld een hele cd heb gebrand (dus eigenlijk in 1 directory) deze cd niet in normale volgorde is gebrand. Weet iemand hoe dit komt??

Verwijderd

gebruik de search eens.....
dezelfde vraag was hier net nog :(

Verwijderd

nou vooruit :)

[topic=156279]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 12:24 schreef sloppy het volgende:
nou vooruit :)

Autoradio --> MP3 speler. Ervaringen? Welke Beste?
Als je goed gelezen hebt, wordt daar helemaal NIET gesproken over de manier waarop je het beste de mp3-cd's kan branden.
Dus....

Verwijderd

Geplaatst door Thundermol - woensdag 06 juni 2001 13:18

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 06 juni 2001 13:14 schreef jooers het volgende:
Hmm interessant,
Maar welke is nu het meest gebruiksvriendelijk? ik bedoel, zonder dat je met veel omwegen een vatsoenlijk MP3'tje kan starten?

Hehe... denk je dat je eerst Winamp moet opstarten in de auto ofzo.
Brand cd, stop m in player en TADAA... hij begint met spelen. Hoef je niets voor te doen hoor...

en dit dan??

Verwijderd

Topicstarter
Jij begrijpt waarschijnlijk geen normaal nederlands....

Misschien dat iemand anders wel begrijpt?

Verwijderd

Hij speelt ze af op alfabetische volgorde, dus als je per cd een directory maakt en de files nummert, staan ze op volgorde.

Dat bedoel je toch...?

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:07

Magic666

No one's neighbour!

geef je mappen een nummer en je nummers in de mappen ook.
Dan speelt ie ze op volgorde af.
Pagina: 1