Kan geen Skydrive map meer maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:48
Na wat geklooi met het aanpassen en formatteren van de diverse harddisks op mijn Win 8.1 PC kan ik de Skydrive-map niet meer installeren. Deze was eerst op de een of andere manier verbonden aan een door het systeem gereserveerde schijf J maar die gaf telkens 'vol' - meldingen, dus ik had die schijf weggehaald en aan een ander volume toegevoegd.
Wanneer ik nu op de Skydrive app klik, krijg ik de melding dat mijn Skydrive niet op deze PC gemaakt kan worden. Deïnstalleren en opnieuw installeren lukt ook niet, want het zit ingebakken in Windows 8.1.
Mijn oorspronkelijke Skydrive stond op een K-schijf.

Iemand een tip?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de locatie van de drive eens terug te zetten naar standaard waarde.(Restore Default)

Afbeeldingslocatie: http://main.makeuseoflimited.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/change-location-of-skydrive-on-windows-8.1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:26:
Probeer de locatie van de drive eens terug te zetten naar standaard waarde.(Restore Default)
Dat was het dus! : _/-\o_

Heel hartelijk dank.

Topic mag dicht!

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Overigens een tip voor upgrade Windows 7 -> Windows 8 -> Windows 8.1. Voor je naar Windows 8.1 gaat, Skydrive Desktop Deinstalleren voordat je de setup gaat runnen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wim-Bart schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:55:
Overigens een tip voor upgrade Windows 7 -> Windows 8 -> Windows 8.1. Voor je naar Windows 8.1 gaat, Skydrive Desktop Deinstalleren voordat je de setup gaat runnen.
Want? Is hier gewoon goed gegaan hoor :)
Topics gaan niet zondermeer dicht. Zie ook: Het algemeen beleid #topiceinde

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
hier ook gewoon goed gegaan... dus je hoeft het niet direct te uninstallen.
Pagina: 1