rpg met verhaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
hallo allemaal,

zoals velen zoek ik weer een leuke game. verhalende spellen eigenlijk. moet zeggen dat ik de laatste tijd veel mmo games heb gespeelt. echter ben ik daar wel klaar mee. is eigenlijk in mijn ogen allemaal hetzelfde. geen verhaal en alleen maar max level zien te halen.

nu zoek ik weer een echte game waar je ook een goed verhaal in hebt.
rpg games zijn over het algemeen wel de games waar dit het beste in is. zelf vond ik neverwinter nights erg goed. daarna de dragon age spellen gespeelt. eerste dele geweldig. tweede erg matig. mass effect is ook een geweldige serie. ook allemaal al gespeelt.

zoals jullie begrijpen zoek ik weer die verhalende ervaring. echter ik kom er niet meer uit. bovengenoemde spellen als gespeelt. swtor als mmo had een redelijk verhaal, maar dan loop ik vast.

kan iemand mij een gouden tip geven? maf zowel voor de pc als voor de xbox 360 zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Wat dacht je van Dragon Age Origins (is deel 1). Het is wel een oudere game (dus ook niet zo duur ;), maar het verhaal vond ik persoonlijk erg sterk. Het is zowel beschikbaar voor PC als Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hey dank je wel voor je antwoord. die heb ik reeds gespeelt (dragon age serie zoals je hierboven zal zien staan :D)
maar is zeker een hele goede game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:52

mokumouse

LOLstoel User

Kijk eens naar de witcher games, erg goede games met een goed geschreven verhaal.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Nog wat oudere rpg's (en gezien je voorliefde voor Bioware spellen)

Knights of the Old Republic 1&2 (1ste is de betere)
Baldur's Gate 1&2 (recentelijk als enhanced editions uitgebracht)
Jade Empire

Van anderen:

Divine Divinity serie
Witcher serie
Shadowrun

Pfft, er zijn er vast nog veel meer, moet mijn Steam library nakijken.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Divine Divinity is een absolute parel. Schitterende setting, verhaal zit goed in elkaar, behoorlijke schep humor erin, al wat ouder, maar nog steeds mijn nummer 1. Meer een action RPG, maar geen hersenloze hack-n-slash.

Sacred 2 misschien ook? The Witcher serie?

www.steampowered.com en www.gog.com
Zijn 2 online platformen waar je voor een prikje oudere titels kan aanschaffen en die zijn aangepast aan de nieuwere OS-varianten. Zeker GOG.

Ik vond zelf NWN ook een perfecte mix tussen action, combat en lore. Zo ook Kotor 1.

En natuurlijk Oblivion, Skyrim, Gothic-reeks, Two Worlds. En zo ben je alweer enkel jaren verder =)

[ Voor 24% gewijzigd door Hurtebise op 02-12-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Divine divinity heb ik ook helemaal grijs gespeeld. Ga al een tijdje mee :) witcher 2 gespeeld en die pakt me toch minder moet ik zeggen...kotor ook gespeeld ook erg leuk. Heb nu risen 1 en 2 geprobeerd maar die spelen dramatisch.....

Alle suggesties zijn nog welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 22:09

Ryada

She/Her

Blades of time
net gespeeld en zit wel een goed verhaal in
YouTube: Blades of Time - Power Hour (Gameplay)

[ Voor 47% gewijzigd door Ryada op 02-12-2013 20:37 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dragon's Dogma, zelf nog niet getest (Xbox)

Deze denk ik nu ook aan: Wikipedia: Drakensang: The Dark Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Hmm, als je de briljante verhalen zoekt in games kom je al wel snel bij wat oudere games uit de jaren 90 uit, terwijl dit vaak briljante spellen zijn zul je er waarschijnlijk geen klik mee hebben, puur door de zwaar verouderde graphics, als dat je echt niet stoort heb ik wel een paar tips:

Final Fantasy VI, velen zijn het er over eens dat dit qua verhaallijn de beste FF in de serie was en is.

Planescape torment, de de facto digitale D&D RPG, als je van dialogues houd is dit dé game, wel zwaar oud overigens ;)

Fallout 2, naar mijn mening de beste in de serie, erg sterke hoofdverhaallijn.

Chrono Trigger, imho één van de beste rpg's ooit gemaakt.

Kotor (knights of the old republic) een andere kandidaat voor "beste rpg ooit" :)

Persona 4 (shin megami tensei), naar mijn mening beste game in de SMT series

Silent Hill 2, blijft gewoon een briljant goede game met dito verhaal

Toch wat modernere games met naar mijn mening een erg goede verhaallijn, niet persé allemaal rpg's:
L.A. Noire
Alan Wake
The Witcher 2
Grim Fandango

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als je mij kan zeggen waar je nog Grim Fandango kan oppikken, krijg je van mij een koekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Fable series zijn ook erg goed :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

De 2 enhanced baldurs gate games, ik zeg doen!

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de hand liggende RPG opties:
- Fable
- Fall Out
- The Elder Scrolls (Oblivion, Skyrim etc.)

Minder voor de hand liggend:
- GTA Vice City (m.i. de GTA met de beste verhaallijn)
- Half Life (voordat je de hele serie hebt uitgespeeld ben je wel een paar avondjes verder)
- Far Cry (alhoewel ik hier mijn twijfels bij heb of je het wel aanspreekt)

Als je vooral op zoek bent naar een goede verhaallijn, kijk dan eens verder dan de RPGs. Games die ik hierboven noem zoals Half Life en GTA zitten wat dat betreft prima in elkaar. (vooral als je het levelen van een MMO zat bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Lost Odyssey al genoemd?
Elder Scrolls serie (hoewel het even wennen is...).
Diablo 3 X-Box is verbazingwekkend leuk zeker als je nagaat wat de PC versie was...
Witcher series, inderdaad...
Tales of Vesperia uiteraard mag niet ontbreken...

Ik moet bekennen, als een RPG/RTS fanaat, dat het de laatste jaren nogal shooter-heavy is geworden tot op het punt dat men zelfs shooters als RPG gaat zien. Nathuran: GTA, Half Life en Far Cry zijn geen shooters en hoewel ik Half Life wel wat kon waarderen vind ik het eigenlijk nogal... overrated. Zeker als RPG fan. Waar zijn de 80+ uren durende RPG's met beetje verhaallijn? Baldurs gate stijl! Ik denk dat de twee JRPG's die ik hierboven noemde daar het meest in de buurt van zitten. LO heeft ook een behoorlijk uitgebreid postgame en een behoorlijke completion track.

[ Voor 18% gewijzigd door Umbrah op 03-12-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Bedankt voor de reacties allemaal. Moet zeggen dat ik veel al gespeeld heb. Diablo 3 op de Xbox, maar das na 1 keer doorlopen wel klaar als verhaal. Zelf vond ik Max Payne 3 op zich wel prima. Voor een shooter. Hoeft ook niet perse een rpg te zijn. Maar die hebben vaak een meer verhalende manier van spelen.
Fable heeft niet echt een goed verhaal vind ik persoonlijk. Iets te simpel.

Misschien zoek ik wel iets dat nu niet meer bestaat. Spellen als planscape torment (kickstarter project ziet er veelbelovend uit), baldurs gate, divine divinity en arcanum zijn niet echt meer te vinden met huidige maatstaven. De games zijn grafisch erg verouderd. Op zich niet altijd een probleem, maar zou graag zoiets met de huidige Graphical willen zien.
Misschien onbegonnen werk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Mja... dan zie je dingen als Ryse met een immens budget, en slechts vier uur gameplay. Ik hoop dat graphics ook terug kunnen. Misschien dat Nintendo komt met een paar leuke games zoals paper mario, nog een volle nieuwe zelda en metroid. Nintendo snapt dat graphics niet alles is. Ik zelf wacht af en tot die tijd indie games, skyrim mods en minecraft. Next gen is nu voor de shooters en filmgames. Ik wacht nog even op de echte "oh shit het is vier uur s'nachts nog een beetje exp dan!"-games.

Ik denk dat je de 3ds leuk zult vinden op het moment. Fire emblem, een tales game, een geweldige zelda, en een rpg met 700+ karakters die naar lvl100 kunnen met zeer goede online: pokemon! Dat, en veel indie games en een hele DS bibliotheek met o.a. golden sun. Ik zit echt vaak op mijn 3ds...

[ Voor 23% gewijzigd door Umbrah op 03-12-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Mijn keuze :

- Fallout 3 GOTY en daarna New Vegas GOTY
- Skyrim Legendary edition
- Witcher 2
- System shock 2 (wel een oudje)
-

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 23:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Deus Ex? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Voor de 360: Nier (echt een vergeten/onderbelicht pareltje).

Verder de Divine Divinity serie is ook heel fijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Umbrah schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:44:
Lost Odyssey al genoemd?
Elder Scrolls serie (hoewel het even wennen is...).
Diablo 3 X-Box is verbazingwekkend leuk zeker als je nagaat wat de PC versie was...
Witcher series, inderdaad...
Tales of Vesperia uiteraard mag niet ontbreken...

Ik moet bekennen, als een RPG/RTS fanaat, dat het de laatste jaren nogal shooter-heavy is geworden tot op het punt dat men zelfs shooters als RPG gaat zien. Nathuran: GTA, Half Life en Far Cry zijn geen shooters en hoewel ik Half Life wel wat kon waarderen vind ik het eigenlijk nogal... overrated. Zeker als RPG fan. Waar zijn de 80+ uren durende RPG's met beetje verhaallijn? Baldurs gate stijl! Ik denk dat de twee JRPG's die ik hierboven noemde daar het meest in de buurt van zitten. LO heeft ook een behoorlijk uitgebreid postgame en een behoorlijke completion track.
Waar zeg ik dan dat het shooters zijn? Daarnaast heb ik volgens mij wel duidelijk gemaakt waarom ik deze games heb genoemd naast de RPGs ;w
Tevens geeft TS later al aan dat het niet per se een RPG hoeft te zijn, wat er dus op neer komt dat hij op zoek is naar een game met een leuk verhaal; zeker GTA en Half Life komen hiervoor in aanmerking.
(misschien moet je de volgende keer eerst het topic lezen voordat je reageert..)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Aangezien je Mass Effect, Neverwinter Nights en Dragon Age al gespeeld heb staan ze er niet bij en de meeste zijn ook al genoemd maar In willekeurige volgorde:
- Fallout
- The Elder Scrolls
- Star Wars: Knight of the Old Republic
- Baldur's Gate
- Final Fantasy
- Deus Ex

The Witcher heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar schijnt ook leuk te zijn. Moet ik zelf ook nog een keer proberen.

Als je van Fallout 1 en 2 houdt kun je ook Jagged Alliance of X-COM proberen.

Ik zag ook Chrono Trigger staan en moest denken aan emulators. Je kunt via een SNES emulator ook Secret of Mana 1 en 2 proberen. Je kunt dan ook de wat oudere Final Fantasy en Zelda games proberen en zo zijn er nog wel een paar goede op zowel de SNES als NES.

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdbaltjes
  • Laatst online: 06-07 02:57
Dark Souls al gespeeld? Beste RPG van de generatie als je het mij vraagt, en enorm goeie verhaallijn als je er naar zoekt. Het gaat echt heel diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Blue dragon is ook wel leuk.

[ Voor 48% gewijzigd door brambest op 03-12-2013 14:28 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Half-Life serie is echt erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij was gister 5 euro op het xbox live netwerk :P dus lekker cheap ook
Sjoerdbaltjes schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:33:
Dark Souls al gespeeld? Beste RPG van de generatie als je het mij vraagt, en enorm goeie verhaallijn als je er naar zoekt. Het gaat echt heel diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
Zag de pc/xbox eis niet staan

[ Voor 85% gewijzigd door eathan op 03-12-2013 16:17 ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Persoonlijk erg fan van Final Fantasy (behalve XIII).

Zelda is ook erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar is Assassin's Creed niet een RPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Okay, ik heb er 1 die niemand ooit meer gaat noemen =D

"To The Moon".

Wat heb ik genoten van dat verhaal. Wat meeslepend. Pikte hem op in de summersale van Steam stiekem vanwege z'n prijs en aanprijzing van TotalBiscuit. Ik neem die vent met een korreltje zout, maar hierin had hij gelijk, een absoluut pareltje! 5 fantastische uren aan beleefd! Aan 1 stuk door trouwens, het werd uiteindelijk 4 uur snachts =P

Nu nog ff in de aanbieding: http://store.steampowered.com/app/206440/

EDIT: Verwacht trouwens niet een ras echte RPG. Zo ziet het er wel uit, maar dat is het niet, tis meer een point en click met puzzel en verzamel elementen.

[ Voor 20% gewijzigd door Druss op 03-12-2013 16:54 . Reden: Extra game info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Dit is nou leuk.
Meerder mensen praten over Divinity dus ben ik even naar de mediamarkt gegaan.
http://nl.tinypic.com/r/wjt1nd/5 (Te lui om te verkleinen of thumbnail te maken)

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet vies bent van JRPGs kan ik de de hele "Tales of" series aanraden i.p.v. de enkele titel die iemand al eerder noemde.

Als je van FPS/real time/sneak houd kan ik ook de volgende sterk aanraden:
  • Deus Ex 1
  • Deus Ex Human Revolution
  • Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Deze games leggen de nadruk meer op sneaking maar ondersteunen allerlei verschillende playstyles.
En voor de 1e en 3e zijn veel sterke mods verkrijgbaar die de main game fixen van bugs enz. en cut content weer toevoegen.
Ik kan zeker adviseren om de eerste playthrough met zulk een mod te doorspelen en dan een extra playthrough met een overhaul mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Dank allemaal voor alle reacties. De oudere games als divine divinity is lastig weer op te pakken. Graphical worden toch wel snel ergerlijk.

Denk dat ik dEUS ex human revolution ga proberen.
Of een 3ds ga kopen haha. Toch de meeste rpg's met goed verhaal op. Wii u halen voor de Zelda games.

Tales of .. Klinkt ook goed. Die ga ik ook checken. Andere suggesties blijven welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als je Morrowind gaat spelen, niet vergeten de Overhaul mod te installeren. Als je een sterke PC hebt kan je het eruit laten zien als een Playstation 5 of Xbox 4 spel. Maar als je PC niet een supercomputer is kan je het in ieder geval op meer moderne niveaus draaien dan waar het oorspronkelijk voor is gemaakt.

Chrono Trigger is al eerder genoemd en een briljante aanrader. Misschien ook leuk om wat Kickstarter projecten door te snuffelen. Over een tijdje komt Torment: Tides of Numenera uit, bijvoorbeeld. Een geestelijke opvolger voor Planescape: Torment. Ik zit zelf nog op mijn PS2 Kingdom Hearts door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:17
Toevallig vandaag voor de Xbox 360 the Witcher 2 Enhanced edition gekocht (voor 15 euro). Nu eerste 2 uurtjes gespeeld en denk wel dat het in jouw straatje past. Heb zelf de boeken van the Witcher een paar jaar geleden gelezen dus wel leuk extra background info zeg maar. Maar volgens mij zit er echt een geweldig verhaal in dit spel (ook wat ik uit reviews opmaak)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:26
Handig voor Deus Ex:

Deus Ex 1 is een spel wat iedere serieuze gamer ooit gespeeld moet hebben. Als je het gaat spelen heb je na 13 jaar de tool van http://kentie.net/article/dxguide/ nodig.

Human Revolution is meer op actie gericht, maar ook erg goed. De Director's Cut editie van human revolution draait op dit moment voor geen meter op de pc, dus dat is af te raden helaas. De standaard versie is verder prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Playa del C. op 03-12-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanJanssen
  • Laatst online: 03-07 20:20
Zelf vond ik Darksiders erg leuk, het verhaal is ook wel interessant. (deel 1 dan, deel 2 is minder). Misschien dat de Assasin's Creed games iets zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Totaal geen RPG's, maar de Brothers in Arms serie vindt ik een erg sterk verhaal hebben. Soort Band of Brothers, maar dan een game. Al zijn de eerste twee ook vrij oud, en is Hell's Highway ook alweer 5 jaar uit.

Bioshock series worden ook gezien als spellen met een erg goed verhaal en setting.

F.E.A.R is een kandidaat als je alle mails en ingesproken berichten gaat afluisteren.

Misschien niet een geweldig verhaal, maar wel gameplay waarbij ik een paar "wow..." momenten heb gehad: Spec Ops: The Line.
spoiler:
Fosforaanval + het einde

Anders kom je uit op alles wat al gezegd is, vond zelf vooral Fallout NV erg fijn om te spelen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Je hebt altijd nog wel emulatoren, al vind ik het hebben van een echte console toch wat fijner. Soms werkt een emulator niet helemaal perfect en tenzij je enorm piert met controller converters werkt de input ook niet zoals het hoort. En dan zie je nog bij de oudere games dat het niet voor een scherp LCD scherm is gemaakt. Ik heb niet voor niets nog steeds een CRT TV op mijn kamer, en voor het geval ik een spel wil spelen waar ik net geen console voor heb of met gemak een schijfje van kan branden lenen (met de SNES en de N64 is dat vooral lastig) heb ik een actieve VGA naar component converter waar ik mijn laptop aan kan hangen.

Om nog even over Assassin's Creed te lullen op een vraag ergens boven, ik zou dat meer als een platformer kwalificeren. Het heeft wel een paar elementen van role playing games, zoals kopen van betere wapens en in de laatste 2 delen uitbreidingen voor je schip. Ook heb je dat je inderdaad een rol van een personage aanneemt, en daarmee een verhaal doorloopt, en is ook wel aardig verhaal georiënteerd, maar daar valken de meeste spellen onder, ook die niet als echte RPG worden gezien. Maar de serie mist ook weer typische dingen. Je hebt niet echt een item management, behalve wat munitie, en de levels die zo typisch zijn aan RPG's missen ook. Het rondrennen over obstakels en zo, wat zo typerend is aan de serie, is juist typisch platforming. Misschien dat platform-adventure of action-adventure nog wel iets beter passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Mee eens, alleen een gigantische pain in the ass voor trophy/achievement hunters :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdbaltjes
  • Laatst online: 06-07 02:57
Brothers: A Tale of Two Sons ook heel goed spel qua story. Gameplay is ook heel interessant, maar niet echt directe combat, zelfs de bosses zijn meer beetje puzzelen. Het verhaal word heel donker naarmate je verder gaat, het gaat eigenlijk over twee jongens die een speciaal soort water moeten halen om hun zieke vader te redden maar er gebeurt best veel onderweg, het verbaasde me nogal toen ik iemand moest redden die op het punt stond om zich op te hangen aan een boom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Timocos schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:38:
Heb zelf de boeken van the Witcher een paar jaar geleden gelezen dus wel leuk extra background info zeg maar. Maar volgens mij zit er echt een geweldig verhaal in dit spel (ook wat ik uit reviews opmaak)
Als je het mij vraagt het beste op game gebied. Alleen zoals bij alle RPG's moet je het veel in een korte tijd spelen wil je geboeid blijven en het verhaal blijven vatten. reken zo'n 24 uur als je je puur op de main quests stort. 50+ als je vakantie of geen baan hebt. :P

Nog even een suggestie qua top verhalende games: The Walking dead?

[ Voor 8% gewijzigd door Druss op 04-12-2013 11:49 . Reden: Game suggestie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreonStyle
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09-2020
Vroeger een van mijn favorieten en ik vermoed bij vele niet zo bekend.

Silver

Wikipedia: Silver (video game)

Vond ik een geweldige "Action RPG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
jaydenjarno schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:20:
Dank allemaal voor alle reacties. De oudere games als divine divinity is lastig weer op te pakken. Graphical worden toch wel snel ergerlijk.

Denk dat ik dEUS ex human revolution ga proberen.
Of een 3ds ga kopen haha. Toch de meeste rpg's met goed verhaal op. Wii u halen voor de Zelda games.

Tales of .. Klinkt ook goed. Die ga ik ook checken. Andere suggesties blijven welkom
Snap ik niet zo goed, je wilt een spel met een goed verhaal en dan haal je Zelda?
Begrijp mij niet verkeerd hoor, zijn leuke games met vooral geniale puzzels maar het verhaal van de gemiddelde zelda game is altijd hetzelfde en erg simpel, "de prinses is gekidnapped, ga haar terug halen".
Pagina: 1