Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben hier net lid geworden. Lees al een tijdje mee. Ik heb nu geld klaar liggen voor nieuwe TV. Ik heb het volgende proberen te zoeken door op allerlei termen te zoeken, maar er zal vast een term voor zijn die ik mis. Wat ik mij afvraag;

Wanneer in het jaar kan je het beste een nieuwe TV kopen? December is natuurlijk een maand wanneer er mooie aanbiedingen zijn. Maar is dat echt wel zo? Gaan de prijzen in januari niet meer naar beneden? Soms zijn er momenten wanneer er weer een paar honderd euro af gaat. Ofwel; moet ik nu in december kopen, of juist nog wachten. Mijn oog is nu gevallen op de Samsung UE55F8000.

Dank,
Paul

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kijk eens in de pricewatch hier op Tweakers, staan mooie grafieken over de prijsontwikkeling...

Ey!! Macarena \o/

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zo laat mogelijk voor de nieuwe lichting rond april, of daarna, met als risico dat de voorraad weg is. Grote acties zijn tot nu toe altijd eind januari geweest.
De 55F8000 is overigens officieel uitgesloten van acties dus kun je net zo goed nu al kopen, pak je de tablet ook gelijk mee. Beetje onderhandelen over de prijs doet wonderen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom. Check ook de forum FAQ even. Je post openen en sluiten is niet nodig. We schrijven elkaar geen brieven. ;)

Qua daling van prijzen zou je de introductie van nieuwe modellen in de gaten moeten houden. Wanneer dat gebeurt, zullen de huidige modellen een prijsval maken.

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Oh, en tegen de tijd dat de f8000 echt gaat zakken zul je toch liever de G8000 hebben, zo werkt dat met wachten.

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:44:
Zo laat mogelijk voor de nieuwe lichting rond april, of daarna, met als risico dat de voorraad weg is. Grote acties zijn tot nu toe altijd eind januari geweest.
De 55F8000 is overigens officieel uitgesloten van acties dus kun je net zo goed nu al kopen, pak je de tablet ook gelijk mee. Beetje onderhandelen over de prijs doet wonderen.
Bedankt. Ik moet nog even wennen hoe het hier gaat :) Ik begrijp dat ik geen hallo en dag hoef te zeggen.

Hoe weet je dat het model uitgesloten is van acties? Die tabelt is leuk, maar ik heb al een samsung tablet, dus als het goed is gaat er dan geld af. Ik heb de pricewatch gevonden, ik scrolde niet genoeg door naar onder.

Heeft iemand een idee of je altijd die pad krijgt? Ook bij de prijsvechters die nu op 1999 zitten?

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Het is een contractmodel dat niet lager geprijsd mag staan, ook niet tijdens acties. Lagere prijs verkopen kan wel, vandaar het onderhandelen ;)
De tablet krijg je alleen bij de officiele dealers, dus alle zaken die de adviesprijs aanhouden. De goedkopere zijn buitenlandse versies die niet met Ziggo/UPC modules werken en de Nederlandse apps missen.

[ Voor 22% gewijzigd door mr.paaJ op 02-12-2013 20:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
mr.paaJ schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:54:
Het is een contractmodel dat niet lager geprijsd mag staan, ook niet tijdens acties. Lagere prijs verkopen kan wel, vandaar het onderhandelen ;)
De tablet krijg je alleen bij de officiele dealers, dus alle zaken die de adviesprijs aanhouden. De goedkopere zijn buitenlandse versies die niet met Ziggo/UPC modules werken en de Nederlandse apps missen.
Wow, ik word hier veel wijzer.. Ik wil de NL apps en gewoon de officiele uitgave, ik houd niet van geknoei.

pricewatch: Samsung UE55F8000 Zwart

Welke kan ik wel of niet kopen van die lijst? Welke is NL of moet ik echt de opties nabellen?

De plaatselijke dealer heeft hem voor 2699, en volgens mij is er een actie waar hij het over had waardoor ik 200 euro korting krijg. Ik heb een Samsung galaxy tab, dus die tab erbij hoeft niet, dan krijg ik nog 180 korting. Dat betekent 2319 euro. Wat denken jullie dat ik kan bieden? Zou het schelen als ik met 2K cash aankom? >:)

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kieskeurig maakt het onderscheid beter en geeft ook aan wat de officiele dealers zijn. Als je plaatselijke dealer de tablet ook promoot zal dat wel goed zitten.

Dacht niet dat je kon kiezen voor tablet of geld, staat niet in de voorwaarden of registratie (voorgaande acties wel).

Meer korting is een kwestie van aanvoelen. Wij zitten net iets scherper en er zit zeker nog iets ruimte in als je de bodem wil zoeken maar de vraag is of de winkel daarin mee gaat. Het zijn wel de modellen die de lastige budgetmarkt compenseren.
Kieskeurig NL model zonder de actie kost 2180, daarmee heb je een mooie start van je onderhandeling. Geeft ook aan dat je je vooronderzoek (inclusief dus NL/EU) gedaan hebt :)

Maak gelijk een lijst van dingen die je nodig hebt (zoals module, beugel kabels etc), sta je sterker en is het voor de winkel ook wat makkelijker.

[ Voor 15% gewijzigd door mr.paaJ op 02-12-2013 23:17 ]

Pagina: 1