Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 12345dan
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 04-01-2018
Beste mede-Tweakers,

Ik gebruik Windows XP alleen voor Adobe Dreamweaver, Photoshop en dergelijke. Ik weet dat Windows XP zwaar verouderd is en het beveiligen tegen de virussen van vandaag de dag niet meer mogelijk is.

Ik houd alles up-to-date, zelfs de plug-ins. Kan ik dan zelden een website maken met Adobe Dreamweaver en Filezilla?

Voor de rest gebruik ik Wubi (Ubuntu). Ben ik hierdoor minder vatbaar voor virussen na de ondersteuning? Of surf ik gewoon 'achter' Windows XP?

Ik heb Wubi gedonload en geïnstalleerd via http://www.ubuntu-nl.org/

Alvast bedankt.

[Voor 3% gewijzigd door 12345dan op 02-12-2013 15:34]

- 12345dan

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
WUBI installeert enkel een dual-boot omgeving met Ubuntu. Je draait altijd onder het ene of het andere systeem vziw.

XP zal straks bij jou net zo kwetsbaar zijn als iedere andere installatie daarvan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Wat voor een specificaties heeft je computer? Als deze minimaal 1GB RAM heeft en een redelijke processor kun je updaten naar Windows 7 (of Windows 8 ). Anders een upgrade uitvoeren.

Windows XP geen toegang meer geven tot internet is een oplossing, maar geen handige als je internet nodig hebt bij je Photoshop werk :).

[Voor 35% gewijzigd door ChicaneBT op 02-12-2013 15:50]

....911....

• xFeverr
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:06
niet alleen de internet eruit halen, usb-stickies etc. het liefste er ook niet meer insteken. ik neem aan dat, als je photoshop gebruikt, je computer toch wel minimaal Windows 7 aankan. overweeg het is, het zal een stuk "relaxed"-er zijn

Download Spoor reisplanner voor Windows 10 (mobile) van de Windows Store!

• 12345dan
De specificaties van mijn computer zijn:
Intel Core Duo CPU E6750 2,66 GHz
2GB RAM-geheugen

Hiermee kan je Windows 7 of 8 toch niet vlot laten draaien? Dat maakt me eigenijk niet uit. Ik kan wel wat RAM-geheugen inbouwen. Alleen ik heb geen zin om het hele Adobe Master Collection weer te kopen, het is namelijk best duur.

- 12345dan

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:11
Oh daarmee gaat Windows 7 of 8.1 meer dan uitstekend draaien hoor! Geen enkel probleem, je kan er nog 2GB bij steken als je wil voor extra smoothheid maar het zou al prima moeten draaien met 2GB.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• xFeverr
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:06
quote:
12345dan schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:03:
Alleen ik heb geen zin om het hele Adobe Master Collection weer te kopen, het is namelijk best duur.
ja dat geloof ik best dat dat duur is. Moet dat dan persé? Daar geloof ik iig niks van. Je licentie zou gewoon moeten werken op dezelfde computer

Download Spoor reisplanner voor Windows 10 (mobile) van de Windows Store!

• 12345dan
quote:
xFeverr schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:43:
[...]

ja dat geloof ik best dat dat duur is. Moet dat dan persé? Daar geloof ik iig niks van. Je licentie zou gewoon moeten werken op dezelfde computer
Is Adobe Master Collection CS3 dan wel compatibel met Windows 7 of Windows 8?

- 12345dan

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
http://www.adobe.com/stor...ollection/systemreqs.html
Zo te zien wordt Vista ondersteund, dus ik verwacht dat 7 dan geen problemen zal geven :) Je kan het natuurlijk altijd even proberen (activeren hoeft niet direct na installatie vziw).

[Voor 20% gewijzigd door sanfranjake op 02-12-2013 17:19]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PNJvG
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Adobe Photoshop CS3 werkt bij mij iig prima op Win 7 64bit.
Lijkt me dat jouw pakket dus ook moet kunnen draaien.

[Voor 31% gewijzigd door PNJvG op 02-12-2013 17:21]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True