Call of Duty 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Afbeeldingslocatie: http://www.wisdom-esports.hu/uploads/images/news/2013_09_29_call_of_duty_2_cserek_a_csapatban.jpg

De game stamt uit 25 oktober 2005, echter wordt deze game nog steeds in competitief verband gespeeld op bijvoorbeeld Clanbase. Er vinden wekelijks nog vele cups plaats en de public servers zijn zeker nog redelijk bezet.

Toch verliest de game aan populariteit, zonde, vinden wij! Daarom een oproep aan jullie om toch even (weer) naar deze game te kijken. De game is erg gaaf en wekt denk ik nostalgie op bij velen van jullie. Misschien daarom een idee om het weer op te starten?

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:34
Waar staan de filmpjes nu? Op Twitch zie ik een leeg channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Er worden eigenlijk elke dag live matches gespeeld, echter werden deze tot vandaag maar een paar uur opgeslagen, ik zal zorgen dat ze permanent op het kanaal zichtbaar blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tof dat CoD 2 nog zo in leven wordt gehouden. van alle CoD's heb ik CoD 2 wel het meeste gespeeld.

Rifle only toujane FTW :D Zal kijken of ik m'n Call of duty 2 nog ergens kan vinden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
@falcon123

Dat proberen we wel ja, het in leven houden! Zou tof zijn als je 'm weer gaat spelen, kom je misschien wel tegen :)

Stream gaat nu online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Aah de beste tijd ooit qua gaming! Ik ga mijn CD ook weer zoeken alleen al dat geluid van de stream, nostalgie!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Hoewel leuk bedacht valt dit nu onder spam/werving. Hierdoor gaat het topic dicht en worden links uit de TS gehaald
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.