Beste tweakers,
Sindskort wil mijn (oude) netbook niet meer opstarten, nog voordat ik de kans krijg om in de BIOS te komen valt de netbook alweer uit (althans: dit is alleen te zien aan de aan/uit knop waarvan het licht gaat branden).
Ik heb de netbook laatst nog compleet gereset en er staat alleen Firefox op, Sopcast (om live tv te streamen) en wat andere programmaatjes als Winzip e.d.
Voordat dit probleem zich voordeed viel de laptop wel is uit na een blue-screen: daarbij staat: Beginning dump of physical memory.
Nadat dit een keer was gebeurt wou de netbook helemaal niks meer doen dus.
De netbook in kwestie:
Sindskort wil mijn (oude) netbook niet meer opstarten, nog voordat ik de kans krijg om in de BIOS te komen valt de netbook alweer uit (althans: dit is alleen te zien aan de aan/uit knop waarvan het licht gaat branden).
Ik heb de netbook laatst nog compleet gereset en er staat alleen Firefox op, Sopcast (om live tv te streamen) en wat andere programmaatjes als Winzip e.d.
Voordat dit probleem zich voordeed viel de laptop wel is uit na een blue-screen: daarbij staat: Beginning dump of physical memory.
Nadat dit een keer was gebeurt wou de netbook helemaal niks meer doen dus.
De netbook in kwestie:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? (door bijvoorbeeld een clean install o.i.d.)Packard Bell dot m/u.NL/325 Zwart
CPU-type: Intel Celeron 743 1,3GHz
Geheugen: 2GB DDR2 (SODIMM)
Scherm: 11,6" 1366x768 (WXGA Wide)
Video: Intel GMA 4500MHD
Aansluitingen VGA: D-Sub (VGA) en HDMI
Harde schijf: 160GB sata 5400RPM
Overige aansluitingen: USB 2.0, WLAN (b/g/n), Ethernet 100Mbps, Bluetooth 2.0