Toon posts:

Is elke AXIA nou 266 of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ieder1,

Eergisteren heb ik een AMD 1,2 gHz (266mHz) gekocht. Althans dat moet ik dan geloven.

Nu heb ik gisteren een topic gepost en de reacties vertelde mij dat het nummer op de cpu moest eindigen op een C.
Want:
B = 200 mHz
C = 266 mHz

Op mijn processor eindigt het 1200-nummer op een B en op de tweede regel staat AXIA.

Klopt het dan dat dit een 1,2 266 is???

Alvast bedankt.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Nee, dan heb je een 1200 200 FSB te pakken.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Nee, je zegt zelf (wat correct is) dat B voor 200FSB staat. Dus je hebt een 200fsb axia core. Dit is gewoon een andere core en die meende ik ook alleen maar gezien te hebben als de 1200C of 1333C. Tnx 4 the info

Verwijderd

Ik heb ook een 1200 AXIA B..
orgineel op 200Mhz..
maar loopt ook prima op 133 hoor

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

mvds

Totally awesome!

De 1,2 Ghz is niet gelocked, dus wat ze gedaan hebben is jou een 1,2Ghz 200Mhz fsb CPU verkocht en verteld dat je hem op 266 Mhz fsb kan laten draaien. Dat kan ie waarschijnlijk ook wel aan hoor, alleen is ie dan dus in principe overgeclocked.

Is dus niet zo netjes van die winkel, ligt erg dichtbij oplichting als je het mij vraagt.

Verwijderd

obsidan, pleur toch op man. Meteen de winkel de schuld geven. Het kan ook gewoon een foutje zijn, of dat bovenstaande heer gewoon niet duidelijk om een 1200 C vroeg... bah

Verwijderd

Topicstarter
Heej, heej Pentagon, de winkel was de schuld, gelukkig wel geld terug gekregen.

Heb er een 1,333 voor gehaald bij een andere winkel......
Stelletje afzetters daar...

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 06:19
Er is echt geen verschil, alleen de default multiplier en fsb is anders, maar dat kan je gewoon in je BIOS instellen. Dat heeft niets met overklokken te maken, want de kloksnelheid blijft gelijk :P

Verwijderd

laat me raden was het een winkel die je alleen maar ziet als de zon schijnt, en tergelijkertijd regent >:)
Pagina: 1