Bla bla bla...
Heb je wel eens het .gif topic geopend? 
Eigenlijk zouden .gifjes enkel moeten gaan lopen als je met je muis erover gaat of er op klikt ofzo
Stoor me er op de desktop ook echt ontzettend aan (en is de reden waarom ik amper tot nooit in die topics kijk)
Eigenlijk zouden .gifjes enkel moeten gaan lopen als je met je muis erover gaat of er op klikt ofzo
Stoor me er op de desktop ook echt ontzettend aan (en is de reden waarom ik amper tot nooit in die topics kijk)
het gif-topic is inderdaad al helemaal brak, maar daar hebben de plaatje nog toegevoegde waarde. Wat ik daar meestal (op mobiel) doe is elk gifje in een aparte tab openen om fatsoenlijk te kunnen bekijken.
Click to play zou een mooie oplossing zijn al verwacht ik niet dat jullie daar tijd voor hebben gezien het slechts een heel beperkt doel dient.
Ik snap trouwens nog steeds niet helemaal waarom hedendaagse high-end smartphones nog steeds niet fatsoenlijk om kunnen gaan met gifjes, maar dat terzijde.
Click to play zou een mooie oplossing zijn al verwacht ik niet dat jullie daar tijd voor hebben gezien het slechts een heel beperkt doel dient.
Ik snap trouwens nog steeds niet helemaal waarom hedendaagse high-end smartphones nog steeds niet fatsoenlijk om kunnen gaan met gifjes, maar dat terzijde.
Bla bla bla...
Niet alleen mijn smartphone kan er niet goed mee omgaan; mijn desktop wil ook nog wel eens over zijn nek gaan
Hierop uitbreidend: is het niet mogelijk afbeeldingen pas te laden zodra ze op het scherm staan?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dan zijn ze er altijd te laatSebazzz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:32:
Hierop uitbreidend: is het niet mogelijk afbeeldingen pas te laden zodra ze op het scherm staan?
mbt gifjes: iets zoals 9gag.com? met start on click en stop on click.
Ja, die 9gag aanpak heeft zeker een goede invloed op de gebruikerservaring. Vooral dat je niet bij het scrollen zo langzaam gaat maakt het heel bruikbaar, en aangezien je meestal toch maar 10% van de afbeeldingen daar bijvoorbeeld interessant vind doe je niet teveel onnodig.
Daarentegen is dit op t.net echt maar een heel klein gedeelte waar je daar baat bij gaat hebben, dus ik zou het niet zo'n hoge prioriteit geven.
Daarentegen is dit op t.net echt maar een heel klein gedeelte waar je daar baat bij gaat hebben, dus ik zou het niet zo'n hoge prioriteit geven.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
op mijn Lumia 925 geen probleem, de beweging van 'Ze germans' stottert wel een beetje maar de pagina blijft perfect vloeiend scrollenElfjes schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:48:
Ze germans are coming?
De floating en bewegende smilies zijn een beetje funest voor de performance van m'n mobiel (Nexus 4) op deze pagina![]()
Waarschijnlijk valt het niet binnen de scope, maar gewoon een headsup
Dat kan je eigenlijk alleen doen voor plaatjes die je zelf al host.Uncle Mel schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:43:
[...]
mbt gifjes: iets zoals 9gag.com? met start on click en stop on click.
Intentionally left blank
Pagina: 1