Macbook Pro in vliegtuig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 559321

Topicstarter
hoi allemaal,

in december vertrek ik na miami. ik heb dan ongeveer een maandje mijn macbook pro 13.
mijn vraag is, kan ik tijdens de vlucht gebruik maken van de macbook? (dvd's kijken etc)
want ik lees al verschillende dingen op internet dat de macbook niet eens een vliegtuigmodus heeft :?

ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waarom zou dat niet kunnen ? Dat kan prima hoor. Hooguit even je WiFi en Bluetooth uitzetten

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Ik heb zonder problemen mijn macair gebruikt in het vliegtuig. Uiteraard pas toen het mocht. Ik weet niet wat je precies bedoelt met vliegtuigmode, maar neem aan het uitzetten van wifi. Zou niet weten waarom dat niet kan met een macbook pro. Kan met een MacAir nl wel en kan me niet voorstellen dat daar verschil in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Heb jij ooit een laptop met vliegtuigmodus gezien dan...?

Wifi hoeft eigenlijk nooit uit. Sterker nog, en zijn vliegtuigmaatschappijen die internet aanbieden, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als de vlucht geen wifi heeft en je hebt geen stroom zou ik 't wel uitzetten hoor. Scheelt batterij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 08:36
Is geen enkel probleem. Ik gebruik altijd mijn laptop tijdens vluchten. Wel even je WiFi uitzetten idd, scheelt batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 472287 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:54:
Heb jij ooit een laptop met vliegtuigmodus gezien dan...?

Wifi hoeft eigenlijk nooit uit. Sterker nog, en zijn vliegtuigmaatschappijen die internet aanbieden, als ik me niet vergis.
Volgens mij hebben Acers een vliegtuigmodus, laatst nog gezien. Niet dat het echt zin heeft, idd gewoon wifi en bluetooth uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Aan je vraag te zien is dit de eerste keer dat je in een vliegtuig zit, of niet?
Tegenwoordig mag je alles gebruiken; telefoons, cameras, laptops, tablets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
maar nog steeds niet tijdens het stijgen en landen. Als je een verkeerde steward(ess) heb, verbieden ze zelfs het gebruik van je ereader en ipod nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je een goede hebt bedoel je. Het is veiligheidsbeleid dat dat niet mag, en de stewardessen zijn er om dat beleid uit te voeren.

Dat gezegd hebbende, op een bepaald moment moeten zij gaan zitten en dan hebben ze dat niet meer door, of je moet precies tegenover ze zitten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 531989

Afgelopen zomer mijn Macbook pro nog gebruikt tijdens een vlucht vanuit Curacao. Even de wifi etc uitzetten en dan is er niks aan de hand. Tijdens de vlucht toch even 8 uurtjes de tijd om alle foto's en filmpjes in te laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:39
MBP gebruikt naar San Francisco en terug, geen probleem hoor. Scherm dimmen en alles wat je niet gebruikt uitzetten, en dan kan je bijna de hele vlucht je laptop gebruiken.
Pagina: 1