Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rascal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:56
Goededag Tweakers,

Omdat mn broertje een heel eind moet fietsen naar zn nieuwe middelbare school heeft hij voor zn verjaardag een smartphone gekregen. dit was een HTC Desire X
pricewatch: HTC Desire X Zwart

Superblij met zn telefoon, topding!

alleen nu heeft hij afgelopen week een kleine aanvaring gehad met een boerensloot.
ding heeft een paar dagen in een bak met rijst gelegen, maar ik ben bang dat hij te lang heeft aangestaan na de zwempartij oid.

De telefoon geeft geen teken van leven meer, enkel een oranje lampje die een keer knippert bij het inpluggen van de lader.

Is de telefoon nog te redden?
Is de telefoon uberhaupt nog iets waard?

Alvast bedankt voor de hulp ook namens mijn broertje :)

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Die zal wel sluiting gemaakt hebben. Ik zou je ouders even vragen om de inboedelverzekering te raadplegen.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Breng hem anders gewoon even langs zo'n reparatie-tokootje en vraag of ze hem na willen kijken. Desnoods dat je inderdaad de inboedel verzekering kunt aanspreken.

Als je broertje door eigen toedoen in die sloot is beland is het ook wel een beetje eigen schuld. Je had hem beter een Nokia kunnen geven ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Rascal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:56
Ja een klein brugpiepertje op een veel te grote fiets, was inderdaad wel z'n eigen schuld.

Maar ik had toch wel met hem te doen ;)

Zal eens even kijken naar een reparatietoko, Bedankt!