Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb voor het werk een tablet gekregen, en deze laat ik in de pauzes gewoon op mijn bureau liggen.
Ik heb er niet zoveel zin in dat hij gestolen gaat worden.
Weet iemand of er goede sloten voor tablets te koop zijn?

Ik heb wel gezocht op google, maar het meest dicht in de buurt komt dit nog:
Afbeeldingslocatie: http://www.secuplus.nl/SP2010NL/beelden/tabletlock-715.jpg

Maar dan zit je weer met zo'n uitstekend puntje, waardoor je alsnog niet de tablet plat neer kan leggen.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Volgens mij is het slot uit je plaatje van Kensington. Zulke sloten werken maar vrij beperkt. Voor iemand die zijn zinnen op jouw tablet heeft gezet vormt zo'n slot geen obstakel. Het helpt alleen enigszins tegen de gelegenheidsdief. En dat geldt eigenlijk voor veel van zulke sloten. Misschien kan je kijken naar een type beveiliging wat bij telefoonwinkels en mediamarkt gebruikt wordt. Een slot dat snoeihard begint te loeien als hij geforceerd wordt.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:09

weebl

YARR!

Tablet in je ladeblok en deze op slot doen is geen optie? Vind dit nogal een omslachtige manier om ervoor te zorgen dat ie niet gejat wordt...

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
weebl schreef op maandag 02 december 2013 @ 07:51:
Tablet in je ladeblok en deze op slot doen is geen optie? Vind dit nogal een omslachtige manier om ervoor te zorgen dat ie niet gejat wordt...
helaas, ik heb gewoon zo'n open bureau zonder lades die op slot kunnen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ AN