Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze televisie te halen maar is dit een goede tv voor zowel de ps4 als gewoon normaal tv kijken.
http://tweakers.net/pricewatch/330909/lg-55la7408-wit.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Je linkje doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu wel als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al onderzocht ?

Wat vind jij belangrijk? Kijkhoeken, kleur, geluid, 3d Ja/Nee etc etc.

Zelf even wat inzet tonen kan geen kwaad. Zodra je wat meer info opgezocht hebt of hier plaatst kunnen we je beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het aantal hertz wel hoog moet zijn. Verder is 3D altijd mooi meegenomen en vind ik het uiterlijk ook heel belangrijk. de grootte 55 inch vind ik ook groot genoeg. Wel een beetje ruime kijkhoeken. Verder twijfel ik tussen samsung en lg als merk. Wat is beter qua kwaliteit etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Heb zelf een 55lm860 (55 inch, 8 serie dus) wel van 2012 geloof ik, maar ben er echt heel erg tevreden over. Heb er nu mijn xbox one op aangesloten en dat werkt gewoon allemaal prima. Waar je bij LG alleen op moet letten is backlight bleeding. Bij sommige modellen is dit heel erg zichtbaar. Bij een goede winkel wordt hier normaal niet moeilijk over gedaan en kun je gewoon een nieuwe meekrijgen.

Samsung is natuurlijk ook prima maar zit in de hogere range toestellen (lees: met dezelfde mogelijkheden en specs) hoger in prijs. Je moet dan echt richting de 7000 / 8000 serie kijken. De 7000 is al zeker niet mals in 55inch, dan wil ik het nog neit hebben over de 8000 serie. Als het geld niet de beperkende factor is zou ik als ik het geld had, voor de 7000 van samsung gaan (ue55f7000). Anders heb je aan de LG ook een hele mooie tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zou zelf voor Sony of LG gaan. Een LG biedt wel veel waar voor zijn geld.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 02-12-2013 10:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:46

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb de Sony 47KDLW805 en die bevalt perfect voor de PS3. PS4 nog niet aangehad maar dat zal wel goed komen. In elk geval goede resultaten qua input lag en het verschil is huge als je hem in de gaming modus zet :)
Pagina: 1