Beste allen,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn huidig systeem vervangen omdat deze tegen zijn plafond aanloopt. Ook houd ik mij steeds meer bezig met het maken van artwork in photoshop. Zoals aangegeven zal het systeem dus worden gebruikt voor gaming (bf4, skyrim, planetside2 e.d.), grafisch werk en een klein beetje movie editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou er graag rond de €1000 aan uitgeven, liever iets minder zelfs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil mijn huidige pc intact houden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een kast vol met hardware
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, wellicht omdat ik er te weinig verstand van heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben niet van plan om te overclocken, heb wel graag een stille pc, energieverbruik komt niet zo nauw.
--
Het systeem dat hieronder staat is eigenlijk boven budget, de reden dat ik dit topic aanmaak is dan ook dat ik benieuwd ben waar ik nog geld kan besparen. De case kan wellicht goedkoper evenals de grafische kaart.
Het is heel makkelijk gewoon de beste/snelste componenten uit te zoeken en deze bij elkaar te gooien, maar ik wil graag een gebalanceerd systeem. Maar welke onderdelen kies ik dan?
Ik hoor graag jullie op-/aanmerkingen, hoor graag wat input omdat ik zelf vastloop met het uitzoeken van componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag mijn huidig systeem vervangen omdat deze tegen zijn plafond aanloopt. Ook houd ik mij steeds meer bezig met het maken van artwork in photoshop. Zoals aangegeven zal het systeem dus worden gebruikt voor gaming (bf4, skyrim, planetside2 e.d.), grafisch werk en een klein beetje movie editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou er graag rond de €1000 aan uitgeven, liever iets minder zelfs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil mijn huidige pc intact houden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen een kast vol met hardware
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, wellicht omdat ik er te weinig verstand van heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben niet van plan om te overclocken, heb wel graag een stille pc, energieverbruik komt niet zo nauw.
--
Het systeem dat hieronder staat is eigenlijk boven budget, de reden dat ik dit topic aanmaak is dan ook dat ik benieuwd ben waar ik nog geld kan besparen. De case kan wellicht goedkoper evenals de grafische kaart.
Het is heel makkelijk gewoon de beste/snelste componenten uit te zoeken en deze bij elkaar te gooien, maar ik wil graag een gebalanceerd systeem. Maar welke onderdelen kies ik dan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 128,87 | € 128,87 |
| 1 | Asus GTX780-DC2OC-3GD5 | € 458,- | € 458,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Corsair Carbide 400R | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,- | € 65,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 128,50 | € 128,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.188,27 | |
Ik hoor graag jullie op-/aanmerkingen, hoor graag wat input omdat ik zelf vastloop met het uitzoeken van componenten.