Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn Samsung Galaxy S3 I9300 kan ik sinds (half?) september niet meer internetten, sms'jes versturen of bellen. Ik kan wél via wifi het internet op, en ik kan ook gewoon sms'jes ontvangen en telefoongesprekken beantwoorden. Ben ook geregistreerd op het mobiele netwerk.
Ik heb het volgende al geprobeerd: Wifi "uit" als ik mobiele gegevens aanzet, wifi "áán" als ik mobiele gegevens aan heb staan; roaming "aan" (en ook met "uit" geprobeerd); een andere simkaart erin (van andere providers - Lebara in NL en TIM in Italië); inmiddels al een keer of 12 fabrieksherstel gedaan en cache geleegd èn de laatste updates erop gezet (ik heb nu Android versie 4.1.2), maar niks helpt. En nu weet ik het niet meer....

Origineel komt mijn S3 uit Duitsland, maar dat zal er niks mee te maken hebben, want vóór september deed alles het perfect.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? En zou rooten helpen? Met rooten wacht ik liever even tenzij dit de enige oplsossing zou zijn...
Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Verwijderd

Loopt het abo nog wel, bij éénzijdige afsluiting (betaalachterstand) kun je namelijk wel inkomen maar niet uit

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
jawel, ik heb al die maanden keurig betaald en ik heb via internet kunnen zien dat er al die tijd meer dan voldoende tegoed is/was maar dat er helemaal niets verbruikt werd... (want ik kreeg immers geen verbinding met het mobiele netwerk....) Zoals ik al zei: ook met een andere simkaart - van een andere provider - kreeg ik geen verbinding.., Dus het probleem zit in het apparaat of in de software....

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:12
Ik zie dat je fabrieksherstel gedaan hebt, maar heb je daarna wel de APN opnieuw ingesteld? Welke provider heb je trouwens?

[ Voor 14% gewijzigd door VERNederlander op 04-12-2013 13:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
APN (WAP en WEB) heb ik ook aangepast - voor zover dat nodig was (heb TIM in Italië)...