Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 16:23
Beste MedeTweakers,

Ik stap van mijn waterkoeling af, en vroeg me af wat een beter alternatief was (Luchtkoeling), ik zat al te denken aan de CoolerMaster 412S, dat lijkt me een goede keus maar zijn er nog meer goede alternatieven? Ik zoek een STILLE koeling, ik wil de koeling gewoon NIET horen. Ik ben een overklokker, dus het moet koel blijven. Wat zijn nog meer goede koelingsets behalve de 412S?

Ik hoor van jullie :)

Met vriendelijke groet,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Scythe Mugen 4 is een goed alternatief. Deze CPU koeler is zeer stil, koelt goed en is bovendien niet heel prijzig. Anderzijds is de Noctua NH D-14 ook een goede proccesorkoeler, al is deze wel een stuk prijziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:26
Mocht je voor de 412s kiezen, wat een goede koeler is heb ik er nog een voor je liggen:
V&A aangeboden: Cooler Master Hyper 412S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:02
Jamalietjuh schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:39:
Beste MedeTweakers,

Ik stap van mijn waterkoeling af, en vroeg me af wat een beter alternatief was (Luchtkoeling), ik zat al te denken aan de CoolerMaster 412S, dat lijkt me een goede keus maar zijn er nog meer goede alternatieven? Ik zoek een STILLE koeling, ik wil de koeling gewoon NIET horen. Ik ben een overklokker, dus het moet koel blijven. Wat zijn nog meer goede koelingsets behalve de 412S?

Ik hoor van jullie :)

Met vriendelijke groet,,
De pricewatch: Noctua NH-D14 is echt een fantastische koeler!

Had deze op mijn proc zitten.. i5 2500k @ 5ghz 1,47v

Met ULNA (ultra low noise adapters)

Bleef onder full load op 65 graden zitten

Ben zelf nu overgestapt op watercooling ;)

Dus indien je deze over zou willen nemen.. feel free to PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:26
Ik heb de Noctua NH D14 ook, zeker een goede koeler maar je kan een 2500k niet vergelijken met een haswell 4770k qua temps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 16:23
Meulendijks89 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:18:
Ik heb de Noctua NH D14 ook, zeker een goede koeler maar je kan een 2500k niet vergelijken met een haswell 4770k qua temps
dit
Pagina: 1