Hoi!
Mijn broertje is opzoek naar een nieuwe laptop. Nu heb ik hem verteld te wachten op de BBG en de laptop in zijn prijsklasse te halen. Altijd veilige keuze
. Nu wil het alleen dat er een gat zit tussen de basislaptop (600) en multimedia laptop (1200) waar zijn budget invalt. namelijk €800. Daarnaast kan hij via school gratis Windows krijgen. Wat ook al gauw 80 euro extra scheelt. Dit brengt de volgende casus(en ik citeer letterlijk)
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Schoolwerk(Office), downloaden (films muziek je kent het wel), bekijken van voetbal streams en surfen op het web.
Wat mag je laptop gaan kosten?
800€ (exclusief OS)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja van school naar huis en terug (half uurtje met de trein). ik vindt +- 15 inch een mooie grootte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
andere eisen:
Als harde schijf een SSD.
de gene die ik gevonden heb is de pricewatch: Acer Aspire TimelineUltra M3 581PTG-53316G12Makk Het nadeel is dat hier wel weer standaard windows bij zit
. is het überhaupt mogelijk om tegen woordig een laptop zonder OS te kopen? en met welk systeem haal ik het beste uit mijn budget(800)?
Mijn broertje is opzoek naar een nieuwe laptop. Nu heb ik hem verteld te wachten op de BBG en de laptop in zijn prijsklasse te halen. Altijd veilige keuze
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Schoolwerk(Office), downloaden (films muziek je kent het wel), bekijken van voetbal streams en surfen op het web.
Wat mag je laptop gaan kosten?
800€ (exclusief OS)
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja van school naar huis en terug (half uurtje met de trein). ik vindt +- 15 inch een mooie grootte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
andere eisen:
Als harde schijf een SSD.
de gene die ik gevonden heb is de pricewatch: Acer Aspire TimelineUltra M3 581PTG-53316G12Makk Het nadeel is dat hier wel weer standaard windows bij zit