Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Beste uit 800 euro halen

Pagina: 1
Acties:

• mrbently
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
Hoi!

Mijn broertje is opzoek naar een nieuwe laptop. Nu heb ik hem verteld te wachten op de BBG en de laptop in zijn prijsklasse te halen. Altijd veilige keuze ;) . Nu wil het alleen dat er een gat zit tussen de basislaptop (600) en multimedia laptop (1200) waar zijn budget invalt. namelijk €800. Daarnaast kan hij via school gratis Windows krijgen. Wat ook al gauw 80 euro extra scheelt. Dit brengt de volgende casus(en ik citeer letterlijk)

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Schoolwerk(Office), downloaden (films muziek je kent het wel), bekijken van voetbal streams en surfen op het web.

Wat mag je laptop gaan kosten?
800€ (exclusief OS)

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja van school naar huis en terug (half uurtje met de trein). ik vindt +- 15 inch een mooie grootte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee

andere eisen:
Als harde schijf een SSD.

de gene die ik gevonden heb is de pricewatch: Acer Aspire TimelineUltra M3 581PTG-53316G12Makk Het nadeel is dat hier wel weer standaard windows bij zit :/. is het überhaupt mogelijk om tegen woordig een laptop zonder OS te kopen? en met welk systeem haal ik het beste uit mijn budget(800)?

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Systemen zonder os kan je alleen bij alle clevo sellers krijgen..
Gezien je daar niet echt kwalitatief hoogwaardige notebooks kan krijgen, zou ik die optie achterwegen laten.
Je kan de windows licentie weigeren en een refund aanvragen. Vroeger kreeg je nog serieus geld terug. Tegenwoordig is dat de moeite ook niet meer waard.

Ik vind zelf: acer v5-537 een heeeeel mooi ding.
Heb hem zelf ook.
Toetsenbord heeft backlight. Topcase is alu. Zit stevig in elkaar.. En met het grootste pluspunt: een schitterend ips 1080p scherm. Erg mooie kleuren. Kan fel genoeg.. Het scherm is mat, zonder korrelig te zijn.

De gt750m gpu zal je dan waarschijnlijk weinig tot niet gebruiken, maar mocht hij ooit eventueel een spelletje gaan spelen. Dan kan dat gewoon (battlefield 4@fullhd@medium settings was goed speelbaar)
Me broertje speelt enkel voetbal manager op dat ding. Buiten de dagelijkse brows en youtube sessies..
De wlan van dit ding vond ik ook erg goed.. Wireless n. Met 5ghz support.. Goed bereik (erg goed voor laptop begrippen)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Je hebt in principe 3 opties. Dat is die Acer die aron225 aanhaalt, de pricewatch: Asus N56VB-S4061H of de Lenovo e540 uit de BBG. De Lenovo is eigenlijk die enige keuze waarbij je nog geld overhebt voor een SSD. Bij de andere 2 krijg je wel weer betere schermkwaliteit ervoor terug.

Je kunt ook eventueel nog kijken naar de Sony uit de BBG. DIe is ook te krijgen voor onder de €800 momenteel met gratis upgrade naar 256GB SSD en 8GB RAM. Zeker ook mooie optie.

Mocht je voor de Lenovo of Sony gaan zou ik wel vandaag nog bestellen ivm kortingen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door lucash op 01-12-2013 15:08 ]