Beste auteurs,
Ik heb van de week commentaar gekregen (aangeschreven door een mod) omdat ik een gevoel dat ik bij een artikel kreeg in mijn comment had geplaatst. De vraag was of ik dat in het vervolg hier zou willen doen, nu nog geen week later is het hetzelfde verhaal:
Artikel:
nieuws: Hacker claimt jailbreak-methode voor PlayStation 4
Ik weet dat de titel van het artikel zegt 'claimt' maar zie de volgende comments:
Dit is geen aanval op jullie website, maar een goed bedoelde tip.
Nu.nl heeft tegenwoordig ook veel tech op hun website en zij weten dit ook snel te leveren, hoe tweakers zich in mijn ogen juist kan onderscheiden is door kwalitatief sterker te zijn.
Dit was het even voor nu, drukke dag, maar indien gewenst zal ik mijn opmerkingen wat beter onderbouwen
Groetjes en bedankt!
Edit: De titel had eigenlijk moeten zijn "PS4 gehackt en de kwaliteit van artikelen" of iets in die richting.
Ik heb van de week commentaar gekregen (aangeschreven door een mod) omdat ik een gevoel dat ik bij een artikel kreeg in mijn comment had geplaatst. De vraag was of ik dat in het vervolg hier zou willen doen, nu nog geen week later is het hetzelfde verhaal:
Artikel:
nieuws: Hacker claimt jailbreak-methode voor PlayStation 4
Ik weet dat de titel van het artikel zegt 'claimt' maar zie de volgende comments:
Kom nou, die 'hack' is harstikke nep.
Beetje jammer om een nieuws item te verspreiden wat niet waar is. De bestanden zijn overigens nergens meer te vinden.
http://wololo.net/2013/12...t-sets-the-scene-on-fire/
Uit het artikel:
The 23-year old script kiddy Reckz0r pretty much built his “respectability” on the fact that many mainstream blogs don’t even double check their information.
Ik mist een stukje bewijs, de bestanden zijn niet eens te verkrijgen: "Dit bestand bestaat niet, de toegang tot het volgende bestand is beperkt of het bestand is verwijderd wegens overtreding van het auteursrecht."
Verder lees je op vele andere sites dat deze persoon ook claimde dat hij de xbox had gekraakt, terwijl dit niet waar was (ook fake) en plagiaat pleegde door hacks van anderen te claimen als zijn eigen..
Hier wil ik mij bij aansluiten. Het aantal nieuwsartikelen wat om geruchten gaat groeit voor mijn gevoel. In mijn ogen zou tweakers zich meer moeten focussen op kwaliteit en waarheidsgetrouwe artikelen dan op kwantiteit. Ikzelf merk dat ik nog maar 20-25% maximaal, van de artikelen op tweakers lees, twee of drie jaar terug was dat zeker 70-80%.Een beetje meer onderzoek van Tweakers is wel op zijn plaats voor ze zo'n artikel plaatsen. Of willen ze alleen maar hits genereren? Kunnen ze er nog een artikel aan weiden. Hebben ze 2x succes.
Dit is geen aanval op jullie website, maar een goed bedoelde tip.
Nu.nl heeft tegenwoordig ook veel tech op hun website en zij weten dit ook snel te leveren, hoe tweakers zich in mijn ogen juist kan onderscheiden is door kwalitatief sterker te zijn.
Dit was het even voor nu, drukke dag, maar indien gewenst zal ik mijn opmerkingen wat beter onderbouwen
Groetjes en bedankt!
Edit: De titel had eigenlijk moeten zijn "PS4 gehackt en de kwaliteit van artikelen" of iets in die richting.