Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben patricia

Ik heb een vraag misschien dat jullie me verder kunnen helpen ik heb een samsung clone gevonden de mtk6577 of de i9500 Android 4.2 Quadcore Smartphone
nu wilde ik graag weten of ik daar een goede keus mee zou maken als ik die zou kopen.

welke zouden jullie me aanraden?

mvg patricia

zit in dubio weet niet goed wat te doen.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 12:54

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Kies gewoon een echte ipv die Chinese namaakrommel.

(zo'n slechte OP verdient een dergelijk slecht antwoord)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hoeveel vragen ze voor zo'n clone? Meestal vallen die echt tegen en zijn ze hun geld niet waard.
Ik ben persoonlijk erg fan van Xiaomi, die komen binnenkort (of is hij er al?) met de Hongmi die ook in Europa op 3G kan. Dat zou waarschijnlijk een veel betere keus zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ze vragen voor een clone 100 euro en ja aangezien ik niet weet ik veel hoeveel geld op de bank heb wat kost een echte 400 500 euro nou dat kan ik gewoon niet betalen.

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb niet het idee dat je weet waar je over praat, TS. Maar als ik een kloon zou kopen, pak ik er een met een MTK6589 of beter, de 6577 is inmiddels erg outdated.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Greveldinges schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:39:
Ik heb niet het idee dat je weet waar je over praat, TS. Maar als ik een kloon zou kopen, pak ik er een met een MTK6589 of beter, de 6577 is inmiddels erg outdated.
nee dat weet ik ook niet vandaar dat ik ook een beetje hoop op antwoorden waar ik wat mee kan dus vandaar ook een berichtje geplaatst.

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik zou sowieso niet voor een kloon gaan en in plaats daarvan je een beetje verdiepen in welke telefoons binnen je budget passen. Daar is Het topic voor onbekende Chinese smartphones voor ;)
Ook heb je kans dat als je telefoon bij de douane er uit gepikt wordt en dat je vervolgend een prent krijgt vanwege het importeren van namaakgoederen. Bovendien wordt je telefoon ook nog een vernietigd.
Pagina: 1