Toon posts:

Komt MGS2 ook op pc uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit nu zelf metal gear solid 1 te spelen, en ik vindt het wel heel gaaf.

maar er is geloof ik ook een veel mooiere mgs2 voor playstation 2 (1 ???)

maar weet iemand of die ook voor de pc uitkomt?

Verwijderd

Het is te hopen, ik heb de demo gespeeld op de PS2, en hijs :9~ :9~ :9~ :9~

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
MGS1 is op de playstation al leuker dan op de pc (niet mooier, wel leukere opties zoals de mantis 2e joystick truck)

MGS2 word zooooo mooi...
Ik vraag me af of de pc's van tegenwoordig dit wel kunnen hoor. Vervelende is altijd dat een pc spel compatible moet zijn,en waarschijnlijk kan alleen een state of the art machine mgs2 runnen. Bij de ps2 gebruiken ze de hardware 100%, kan je wel zien ook :P

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 12:25 schreef DinoPK het volgende:
MGS1 is op de playstation al leuker dan op de pc (niet mooier, wel leukere opties zoals de mantis 2e joystick truck)

MGS2 word zooooo mooi...
Ik vraag me af of de pc's van tegenwoordig dit wel kunnen hoor. Vervelende is altijd dat een pc spel compatible moet zijn,en waarschijnlijk kan alleen een state of the art machine mgs2 runnen. Bij de ps2 gebruiken ze de hardware 100%, kan je wel zien ook :P
ALS er al een MGS2 voor PC komt dan gebeurt dat net zoals bij MGS1 pas na 2 jaar. En aangezien MGS2 eerst op de PS2 komt, en daarna op de X-box kun je daar weer lekker lang op gaan wachten :)

/me is blij dat ie consoles heeft

MGS2 wordt het helemaal! Kojima rulez

R./

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op donderdag 07 juni 2001 12:25 schreef DinoPK het volgende:
Kon ook met PC! Als je gamepad speelde, gewoon met toetsenbord spelen!

Steam

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Of als je met keyboard speelt:
Als je met cursus toetsen bezig bent, gewoon doorspelen op je numpad, of andersom natuurlijk :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1