Beste forum leden.
Ik kijk veel films van uit mijn laptop via hdmi na tv.
Het lijkt er op dat er een los contact zit in de hdmi aansluiting van mijn laptop.
ik hoef maar aan de kabel te zitten en het effect is te zien op de tv.
Maar als ik er niet aan zit is het af en toe bij snelle beelden het beeld even hapert
lijkt dan of die net niet goed contact heeft om die snelle beelden over te dragen.
Ik heb een asus n56vm en een philips tv 46PFL8007
Heb een goede en korte hdmi kabel koste ongeveer 60 euro.
laat de laptop alleen op ''projector'' (tv) afspelen dus niet gedupliceerd.
En speel af met power dvd.
De film word overigens afgespeeld vanaf de ingebouwde ssd
Kan ik de problemen nog ergens in de sofware zoeken?
Of zit het probleem in de aansluiting ( hardware ) denken jullie.
Als het aan de aansluiting zou liggen moet ik dan de hele grafische kaart vervangen en zo ja hoe vind ik het goede onderdeel heb zelf al gezocht maar kan niet goed vinden welke ik nou moet hebben.
De volgende grafische kaart heb ik
Intel (R) HD grapics 4000
NVIDIA Geforce GT 630M
Misschien nog om even erbij te vermelden toen ik de laptop heb aangeschaft heb ik ontzetten veel problemen gehad met de laptop.
Hij is toen 3x na het reparatie centrum opgestuurd van asus waarna de laptop het helemaal niet meer deed dus in deze mensen heb ik helemaal geen vertrouwen meer.
Erna kreeg ik dan van de winkel een nieuwe.
Dus opsturen is voor mij geen optie !
Alvast bedankt
Ik kijk veel films van uit mijn laptop via hdmi na tv.
Het lijkt er op dat er een los contact zit in de hdmi aansluiting van mijn laptop.
ik hoef maar aan de kabel te zitten en het effect is te zien op de tv.
Maar als ik er niet aan zit is het af en toe bij snelle beelden het beeld even hapert
lijkt dan of die net niet goed contact heeft om die snelle beelden over te dragen.
Ik heb een asus n56vm en een philips tv 46PFL8007
Heb een goede en korte hdmi kabel koste ongeveer 60 euro.
laat de laptop alleen op ''projector'' (tv) afspelen dus niet gedupliceerd.
En speel af met power dvd.
De film word overigens afgespeeld vanaf de ingebouwde ssd
Kan ik de problemen nog ergens in de sofware zoeken?
Of zit het probleem in de aansluiting ( hardware ) denken jullie.
Als het aan de aansluiting zou liggen moet ik dan de hele grafische kaart vervangen en zo ja hoe vind ik het goede onderdeel heb zelf al gezocht maar kan niet goed vinden welke ik nou moet hebben.
De volgende grafische kaart heb ik
Intel (R) HD grapics 4000
NVIDIA Geforce GT 630M
Misschien nog om even erbij te vermelden toen ik de laptop heb aangeschaft heb ik ontzetten veel problemen gehad met de laptop.
Hij is toen 3x na het reparatie centrum opgestuurd van asus waarna de laptop het helemaal niet meer deed dus in deze mensen heb ik helemaal geen vertrouwen meer.
Erna kreeg ik dan van de winkel een nieuwe.
Dus opsturen is voor mij geen optie !
Alvast bedankt