• Scherpenseel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 13:41
Hoi allen,

Ik verwacht dat dit al meermaals gevraagd is, maar ik krijg er via google of via de zoek optie hier gewoon geen duidelijkheid over (excuses alvast).

Ik ga over 3 weken over in me nieuwe huisje en heb zojuist UPC 2in1 basis (internet+tv) aangevraagd (kan nog opgezegd worden).

Ik beschik verder over de Pioneer VSX-528-K receiver die ik dan het beeld en geluid aan mijn tv wil laten doorgeven.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe tv en de meest interessante zijn allemaal "NON ZIGGO/UPC" (zoals het er zo mooi bij vermeld staat).

Nu wil ik met de UPC/Pioneerreceiver/TV combinatie alleen maar normaal tv kijken zonder alle "ondemand" poespas etc. (UPC vooral genomen om het internet) en mijn vraag is dan ook kan dit gewoon met een tv die NON UPC gecertificeerd is of ga ik problemen mee krijgen? Graag jullie advies hierin!

Alvast mijn dank!
Alexander

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als je de CI module wil gebruiken kan dat problematisch zijn ja.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Zo als denk ik wel achter bent is een non upc/zigo model geen Nederlands model, en KAN kunnen problemen gegeven bij het gebruikt van Nederlandse app's, als er een SmartTV optie op de TV aanwezig is.

• Scherpenseel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 13:41
mr.paaJ schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:15:
Als je de CI module wil gebruiken kan dat problematisch zijn ja.
Bij mijn weten krijg ik de standaard mediabox, de CI module is optioneel toch?
En met de mediabox zou ik dus geen problemen moeten hebben met de tv?

tx!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Met de mediabox is er geen probleem inderdaad.

liever de tong gebrand dan lauwe soep