[Win 8.1] 2de user account werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Topicstarter
Om een probleem met Diablo 3 op te lossen (Error 3 bij het inloggen) robeer ik voor het eerst een 2de user account (lokale user, met Microsoft account ook geprobeerd) aan te maken. En dat aanmaken lijkt gewoon goed te gaan en ik geeft de user Administrator rechten door het als Administrator i te stellen.

Vervolgens log ik uit met mijn eigen user (afmelden) en log dan in met de nieuwe account. Eenmaal aangelogd zie ik geen enkele tegel en kan helemaal geen programma's opstarten en zijn er geen tegels zichtbaar.
En natuurlijk heb ik ook iedere keer weer opnieuw opgestart, maar niets schijnt te helpen. Met de 2de account kan ik helemaal niks.

Google leverde niets op, dus ik hoop dat ik hier toch niet de eerste/enige ben met dit probleem . . .

Iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat de 2de account ook gewoon werkt?

[ Voor 10% gewijzigd door Eolis op 01-12-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Heb wel ideeen, maar dit kan zoveel zijn. Ik zou er zelf naar kunnen kijken als je het wilt, grote kans dat ik een oplossing weet te vinden. DM me maar als je dit wilt! :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

Topicstarter
Ben ik nou echt de enige met dit probleem op 8.1??? Geloof er niks van . . .

Nog iemand die dit heeft meegemaakt en opgelost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:17

NSG

Je weet niks!

Beetje gefrustreerd omdat je spelletje niet meer werkt?

Haal eens diep adem en beschrijf het probleem eens wat beter, misschien wat screenshots? Krijg je überhaupt een een bureaublad? Kan je een .exe opstarten met "Win+R"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
Het lijkt er op dat Windows geen userprofile settings instelt voor je nieuwe account. Gebruik je toevallig iets als een registery cleaner, of andere cleaner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Heb je uberhaupt al geprobeerd om je nieuwe account te verwijderen en opnieuw aan te maken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

Topicstarter
Ja, ik krijg een bureaublad. Het is zoals ik zeg, ik kan er mee inloggen, maar eenmaal ingelogd kan ik er niets mee. Kan niet naar PC Instellingen (dan gebeurt er gewoon niks), er zijn geen tegels. Het enige wat wel werkt is dat ik de interface kan aanpassen (kleuren en achtergrond).

Ik heb in het verleden wel CCleaner gebruikt.

En ja, meerdere maken heb ik de aangemaakte accounts verwijderd en weer opnieuw aangemaakt.
Kan ook geen enkele exe opstarten. Overal krijg ik de melding dat vanwege beveiligingsinstellingen het programma niet gestart kan worden.

@Enes_81, probleem met D3 is al opgelost. Maar of ik nou gefrustreerd ben omdat m'n spelletje het niet doet of niet heeft hier niets mee te maken. Zit niet te wachten op een opmerking van jou over mijn frustraties.
Hou het netjes en on topic!

[ Voor 18% gewijzigd door Eolis op 01-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Eolis schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:50:
Ja, ik krijg een bureaublad. Het is zoals ik zeg, ik kan er mee inloggen, maar eenmaal ingelogd kan ik er niets mee. Kan niet naar PC Instellingen (dan gebeurt er gewoon niks), er zijn geen tegels. Het enige wat wel werkt is dat ik de interface kan aanpassen (kleuren en achtergrond).

Ik heb in het verleden wel CCleaner gebruikt.

En ja, meerdere maken heb ik de aangemaakte accounts verwijderd en weer opnieuw aangemaakt.
Kan ook geen enkele exe opstarten. Overal krijg ik de melding dat vanwege beveiligingsinstellingen het programma niet gestart kan worden.

@Enes_81, probleem met D3 is al opgelost. Maar of ik nou gefrustreerd ben omdat m'n spelletje het niet doet of niet heeft hier niets mee te maken. Zit niet te wachten op een opmerking van jou over mijn frustraties.
Hou het netjes en on topic!
Misschien heb je met behulp van CCleaner en het meerdere malen aanmaken/verwijderen van accounts (en zaken die je misschien nog meer hebt gedaan) de boel een beetje 'om zeep geholpen'.

Misschien even je machine refreshen, zodat alles weer werkt zoals het hoort...en het dan nog eens proberen. Dus geen UAC uitschakelen, CCleaner draaien etc...gewoon een extra user aanmaken en aanloggen. Dit moet gewoon werken....
Pagina: 1