Om een probleem met Diablo 3 op te lossen (Error 3 bij het inloggen) robeer ik voor het eerst een 2de user account (lokale user, met Microsoft account ook geprobeerd) aan te maken. En dat aanmaken lijkt gewoon goed te gaan en ik geeft de user Administrator rechten door het als Administrator i te stellen.
Vervolgens log ik uit met mijn eigen user (afmelden) en log dan in met de nieuwe account. Eenmaal aangelogd zie ik geen enkele tegel en kan helemaal geen programma's opstarten en zijn er geen tegels zichtbaar.
En natuurlijk heb ik ook iedere keer weer opnieuw opgestart, maar niets schijnt te helpen. Met de 2de account kan ik helemaal niks.
Google leverde niets op, dus ik hoop dat ik hier toch niet de eerste/enige ben met dit probleem . . .
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat de 2de account ook gewoon werkt?
Vervolgens log ik uit met mijn eigen user (afmelden) en log dan in met de nieuwe account. Eenmaal aangelogd zie ik geen enkele tegel en kan helemaal geen programma's opstarten en zijn er geen tegels zichtbaar.
En natuurlijk heb ik ook iedere keer weer opnieuw opgestart, maar niets schijnt te helpen. Met de 2de account kan ik helemaal niks.
Google leverde niets op, dus ik hoop dat ik hier toch niet de eerste/enige ben met dit probleem . . .
Iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat de 2de account ook gewoon werkt?
[ Voor 10% gewijzigd door Eolis op 01-12-2013 08:09 ]