Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 15:00
Hallo Tweakers

Ik heb vandaag bus simulator 2012 (european bus simulator) gekocht op steam.
Ik heb het gedownload en nu wil het niet starten.
Als ik op het icoontje klik dan gebeurt er niets.
Als je dan kijk bij processen zie je het er voor ongeveer 10 seconden staan voordat het er weer uit gaat.
Eerst kreeg ik een foutmelding. Nu ineens ook niet meer. :/
Ik weet niet wat ik hier nou verder mee moet doen. op het internet staat er iets over een probleem met DLL bestanden. Maar er staat geen oplossing die tot nu toe gewerkt heeft.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Mvg
Peize

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Probeer het eens te verwijderen en opnieuw te installen, misschien zijn bepaalde bestanden niet goed gedownload. Als meer mensen exact hetzelfde als jou ervaren is er mogelijk iets aan de hand met het spel zelf, maar goed dat verschilt ook per geval eigenlijk.

Ik durf eigenlijk niet echt te zeggen wat anders kan helpen, maar miss kun je wat vinden op hun eigen site, misschien zelfs op een offcieel forum? Ben op werk anders had ik gerust even voor je gezocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
aerowyn88 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:31:
Probeer het eens te verwijderen en opnieuw te installen, misschien zijn bepaalde bestanden niet goed gedownload. Als meer mensen exact hetzelfde als jou ervaren is er mogelijk iets aan de hand met het spel zelf, maar goed dat verschilt ook per geval eigenlijk.

Ik durf eigenlijk niet echt te zeggen wat anders kan helpen, maar miss kun je wat vinden op hun eigen site, misschien zelfs op een offcieel forum? Ben op werk anders had ik gerust even voor je gezocht!
ik heb hem al een keer opnieuw geinstaleert. maar het werkte daarna nogsteeds niet. en het gekke is dat hij het nu niet doet en met de gewone cd wel. een vriend van mij had het spel ooit een meegenomen en toen werkte het prima.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke foutmelding kreeg je precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Mogelijk zal het dan met installatiebestanden of missende bestanden te maken hebben, raar, normaal gesproken zal er telkens een foutmelding zichtbaar zijn, maar je geeft aan dat dit niet meer het geval is.

Zoals TERW_DAN vraagt, weet je de foutmelding nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
TERW_DAN schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:43:
Welke foutmelding kreeg je precies dan?
aerowyn88 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:44:
Mogelijk zal het dan met installatiebestanden of missende bestanden te maken hebben, raar, normaal gesproken zal er telkens een foutmelding zichtbaar zijn, maar je geeft aan dat dit niet meer het geval is.

Zoals TERW_DAN vraagt, weet je de foutmelding nog?
ik geloof dat er toen zo'n op zoek naar probleem popupje kwam met daarna rapport verzenden dinkie. er werd niet een echte foutmelding bij geplaatst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
Ah lekker, Windows doh... Ik zou het bij god niet weten, eventueel forums afzoeken, daar kan ik je echter momenteel niet bij helpen, ben momenteel @work :-) Succes in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
Probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

En laat ook even weten hoe je het hebt verholpen en wat het probleem was.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
ik kan het spel niet goed draaien op x64 . en steam wil hem automatisch daarmee opstarten. ik ben gewoon naar local content gedaan en een x86 snelkopeling gemaakt

Pagina: 1