Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samenstel formulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een website in Wordpress om een beetje te testen hoe ik hem er uit wil laten zien met navigatie, pagina's enzovoort. Daarna wil ik er een met HTML en CSS maken.
Nou ben ik erg benieuwd hoe een samenstel formulier in elkaar zit (Zoals die van T-Mobile en vele andere websites. Ik heb een tijd lopen googlen en op andere forums gekeken maar vondt het lastig om zo'n formulier in het Engels te vertalen. Daarom vraag ik het hier of iemand hier meer informatie over heeft; welke talen gebruikt worden en hoe dit in zijn werk gaat.
Het is gewoon uit interesse en omdat ik er misschien ooit zelf een wil maken. Ik ben momenteel de basis van PHP aan het leren en kan aardig overweg met HTML en CSS en een beetje Java maar geen JavaScript.

Het is mijn eertse post op dit forum, als het niet volgens de regels is hoor ik dat graag zodat ik de volgende keer dat kan voorkomen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee of het een naam heeft, maar ik zal je vast uit de droom helpen: dit is handwerk en ga je niet kant en klaar vinden. Als je zoiets wil zit er dus niks anders op dan javascript leren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NMe schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:30:
Als je zoiets wil zit er dus niks anders op dan javascript leren.
Of (wat trager omdat je op-en-neer naar de server moet) een server-side taal zoals PHP, ASP.Net etc.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 10:40
Misschien dat je al een heel eind kan komen met Gravity Forms voor Wordpress, gebruiken wij ook overal voor.
http://www.gravityforms.com