Gister heb ik mijn nieuwe Razer Deathadder 2013 ontvangen.
Uitgepakt en aangesloten, maar hij werkte al niet.
Dus ik herstart mijn laptop even en wanneer die weer aan het opstarten ging plotseling het lampje van Razer branden. Na paar seconde valt dat lampje weer uit..
Ook in safemode het zelfde verhaal.
Heb inmiddels al van alles opgezocht maar niks wil helpen (Razer Drivers installeren maar dan detect die de muis dus niet) Heb de muis ook op mijn desktop aangesloten en daar werkt hij dus wel meteen zonder dat ik de Razer drivers heb geïnstalleerd. Het heeft waarschijnlijk dus iets met mijn laptop te maken..
Heb zelf inmiddels al gemerkt dat er meer mensen zijn met problemen dat hun Razer muis niet werkt.
Hopelijk weten jullie iets waardoor ik het kan oplossen.
Alvast bedankt,
Edit:
Hij ziet hem nu dus wel.
Alleen kan hij geen driver vinden.
Uitgepakt en aangesloten, maar hij werkte al niet.
Dus ik herstart mijn laptop even en wanneer die weer aan het opstarten ging plotseling het lampje van Razer branden. Na paar seconde valt dat lampje weer uit..
Ook in safemode het zelfde verhaal.
Heb inmiddels al van alles opgezocht maar niks wil helpen (Razer Drivers installeren maar dan detect die de muis dus niet) Heb de muis ook op mijn desktop aangesloten en daar werkt hij dus wel meteen zonder dat ik de Razer drivers heb geïnstalleerd. Het heeft waarschijnlijk dus iets met mijn laptop te maken..
Heb zelf inmiddels al gemerkt dat er meer mensen zijn met problemen dat hun Razer muis niet werkt.
Hopelijk weten jullie iets waardoor ik het kan oplossen.
Alvast bedankt,
Edit:
Hij ziet hem nu dus wel.
Alleen kan hij geen driver vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door psvunited op 30-11-2013 19:50 ]