Keep it calm...en lek mig de zuk
Daarnaast kun je proberen de videokaart drivers up te daten, http://www.intel.com/p/en_US/support/detect.
Wat je kan proberen:
- hardwareversnelling in de browser even uitzetten (is wat zwaarder voor de CPU, maar kun je zien of dat invloed heeft)
- Memtest86 een tijdje draaien, gezien de videokaart shared geheugen gebruikt, kan rot RAM geheugen ook voor zulke corruptie zorgen.
voor google zou ik zoeken op "monitor distortion"
te vroeg gejuigd. ik ga windows 7 maar eens installeren. Want er is ook nergens een driver voor windows 8 te vinden.
[ Voor 37% gewijzigd door kromme op 14-12-2013 18:29 ]
Juiste drivers bij intel afgeplukt, fabrieks drivers verwijderd. Probleem blijft bestaan.
Zucht!
Iemand nog tips?
scherpere foto's plaatsen
zo te zien is het probleem alleen in de (renderer van?) de browser. zet de zoom eens op 100
Nog nooit zoiets meegemaakt dus zou ook niks als oplossing weten...
Gamertag: timmie271
Je kan proberen een linux distro booten (van USBstick)
daarmee kan je in 1 keer alle OS gerelateerde zaken uitsluiten
edit: wazig:) ik zie nu dat sommige delen wel scherp zijn
[ Voor 15% gewijzigd door rikm op 04-06-2014 14:25 ]
Where ever you go, there you are
Minder zuchten kan, waarom heb je scherpere foto's nodig. Het probleem is toch vrij duidelijk.fish schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:38:
Minder zuchten
scherpere foto's plaatsen
zo te zien is het probleem alleen in de (renderer van?) de browser. zet de zoom eens op 100
Het is inderdaad ook op het bureablad...Het vage is dat hij het een tijdje heeft gedaan nadat ik geswitcht was van windows 8 naar windows 7. Ik merk inderdaad als ik de tekst selecteer dat hij de tekst wel laat zien.
Ik heb er al eens aan gedacht dat hij te warm word. Wat is een normale temperatuur voor een laptop.
[ Voor 54% gewijzigd door kromme op 04-06-2014 16:01 ]
Heb je dit alleen bij tekst of ook foto's en plaatjes?
我的名字是Mirno
bij alles.....behalve de startbalk bedenk ik me net. (daar heb ik het volgens mij nog niet gezien)mirno schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:00:
Zoals je het nu verteld lijkt het mij dat het iets met de driver is...
Heb je dit alleen bij tekst of ook foto's en plaatjes?
Dus browser, films, tekst, foto, bureaublad....
Hmm, dit is vreemd. Heb je voorderest aardig wat kennis met computers? Dus met drivers e.d.?kromme schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:02:
[...]
bij alles.....behalve de startbalk bedenk ik me net. (daar heb ik het volgens mij nog niet gezien)
Dus browser, films, tekst, foto, bureaublad....
Mvg. Mirno
我的名字是Mirno
Mijn cpu in laptop word bij zwaar gebruik(vm's, renderen ect.) 80-85 graden.. volgens mij is dat goed warm.kromme schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:58:
[...]
Minder zuchten kan, waarom heb je scherpere foto's nodig. Het probleem is toch vrij duidelijk.
Het is inderdaad ook op het bureablad...Het vage is dat hij het een tijdje heeft gedaan nadat ik geswitcht was van windows 8 naar windows 7. Ik merk inderdaad als ik de tekst selecteer dat hij de tekst wel laat zien.
Ik heb er al eens aan gedacht dat hij te warm word. Wat is een normale temperatuur voor een laptop.
Voor het zwaardere spul zoals esx, vm gebruik ik mijn werklaptop.
er hangt geen beamer aan. Driver is up to date.
Verwijderd