Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 3210 simlock vrij gemaakt, wat niet zo lastig was. Het probleem is echter dat als ik er nu een Libertel SIM-kaart insteek, hij geen netwerk vindt. De 'oude' Dutchtone kaart wordt echter gewoon herkend.
Zie ik iets over het hoofd?

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 16:51
Er zijn meerdere locks, ik denk niet dat je ze er allemaal al af hebt..... Ander weet ik het ook niet...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
er zaten 2 locks op, die ik er allebei afgekregen heb. Daar kan het dus niet aan liggen.

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
offtopic:
Hoe unlock je eigenlijk een GSM? Is dat hardwarematig of gewoon met een data-kabel een programmaatje wat bits laten wijzigen?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
als je unlocked en het gaat op 1 of andere manier fout

is dan je mobiel gelijk mol, of gebeurt er niks mee :?

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 12:31 schreef vinkie het volgende:
als je unlocked en het gaat op 1 of andere manier fout

is dan je mobiel gelijk mol, of gebeurt er niks mee :?
Als het unlocken fout gaat hoeft je mobiel niet gelijk stuk te zijn, het kan echter wel. Je toestel geeft dan bijvoorbeeld alleen nog maar 'contact service' aan. Dit kan nog wel (tegen betaling) gerepareerd worden, het valt natuurlijk wel buiten je garantie. Je moet dus erg voorzichtig zijn met het zelf unlocken en weten waar je aan begint.

De meeste oudere gsm toestellen kan je wel heel makkelijk zelf unlocken, mits je daar de juiste software voor hebt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:03
Bij mij werkte het gewoon, versie 5.01 (oud!!). Het was een ben abo dus ook 2 locks van de 4 erop, die 2 eraf en nou doet ie het met alle simmetjes

Ik denk dat je toch niet met het juiste programma werkt ofzo, doe maar es icq-en ofzo ;)

Strava

Pagina: 1