Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
De situatie is zo:

3 Maanden terug onze Sony Bravia SmartTV[1Jr] naar de winkel teruggebracht voor een reparatie.
Ging niet meer aan, en lampje knipperde 5x. Na ong. 2 maanden zonder tv kregen we hem weer terug.
Was erg blij(Kijken op een Samsung beeldbuis 25cm videocombinatie is ook niet alles :P ), gelijk weer geinstalleerd.

Vervolgens kreeg TV weer kuren, geknetter, allerlei combinaties van het rode lampje dat knippert.
Heb het een aantal weken aangezien (af en toe ging hij toch aan) maar gisteren ermee teruggeweest.
Kreeg ik opeens een nieuwe Samsung Tv, met blijkbaar als compensatie een DVD-/blueray-speler erbij. ;w
Expres nog gevraagd: "Deze tv is toch wel smart, hé? Hij kan toch op internet? Hij heeft toch precies dezelfde functies? ". Ja, dat had hij volgens de verkoper.

Types:
Samsung blu-ray BDF5500
Samsung 32" LED TV UE32EH5000

Thuisgekomen, gelijk ontboxed en geinstalleerd. Vervolgens iets naars ontdekt:

De TV die ik heb gekregen is een 'gewone' LED-tv, zonder smartfuncties. :|

Zo heeft deze tv maar 2 HDMI ipv 5, maar 1 USB aansluiting ipv 2, geen Ethernet of WiFi, Geen VGA , geen SMART-functies zoals netwerkstreaming, Skype, Netflix, Dailymotion, Youtube of webbrowser. Ik kan hem niet met mijn telefoon besturen, webpagina's bezoeken of contact maken met mijn pc's. Dit had ik eerst allemaal wel. Ook is de opnamefunctie is erg beperkt(FAT32 USBstick, met HDD eraan erg traag!) .

De DVD-speler is wel iets "slimmer", hij kan wel Youtube aan(traag en vastlopend) en heeft heel provisorische Facebook/Twitter functie. Blijkbaar kan hij ook dlna aan maar alleen met specials apps op je pc. Tenslotte nog weervoorspelling. Kortom, veel beperkter dan ik had met mijn SMARTtv.

Ik denk erover om alles terug te brengen en een andere SMARTtv te vragen. Het heeft geen zin om zo'n soort tv te houden, aangezien ik die vorige speciaal vanwege de features gekocht heb. ;)

Wat denken jullie erover? Is dit (de) normaal(e gang van zaken)? Kan ik een soortgelijke tv terugvragen of moet ik eieren kiezen voor mijn geld?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
timmie1 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:39:
Wat denken jullie erover? Is dit (de) normaal(e gang van zaken)?
Nee natuurlijk niet. Gewoon een gelijkwaardig product vragen/eisen/krijgen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Winkels moeten de TV repareren of een gelijkwaardig model leveren.
Is dat niet mogelijk om te doen dan heb je recht op je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 14:08

mr.paaJ

generatie cmd+z

Welke Sony had je?

Ik gok (1jr oud + smart, dus 32EX650 of HX750?) dat geld terug en zelf iets uitzoeken prijstechnisch gunstiger is.

Vergelijkbaar kom je voor de 32EX650 bij een Samsung 32F5500 of Sony 32W655 en in geval van de 32HX750 op de Samsung 32F6400.

[ Voor 108% gewijzigd door mr.paaJ op 30-11-2013 17:04 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zeker niet mee akkoord gaan en vandaag nog! (Of morgen) een nieuwe TV eisen die gelijkwaardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel even goed nadenken over de features die jij belangrijk vindt. Als duidelijk is welke zaken van je oude Sony je noodzakelijk acht dan kan de verkoper beter meedenken met wat je wilt. Let er wel op dat jij het recht hebt om aangeboden alternatieven af te wijzen. Als jullie niet tot overeenstemming komen, dan heb je recht op ontbinding (evt na aftrek van een gebruiksvergoeding).
Pagina: 1