• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 12:29
Beste medetweakers,

Allereerst hoop dat ik het volgende hier mag plaatsen, maar ik ga er wel van uit!

Ik ben in het bezit van een ORGINELE DVD. Omdat ik geen dvd speler heb en wel een Sidewinder 3 wil ik de dvd hierop afspelen. Ik probeer dus van de dvd een iso te maken.
Dit gedaan met DVDFab waarna ik een Video TS folder krijg. Als ik deze folder afspeel met Powerdvd 8, krijg ik geen beeld. Maak ik een ISO van deze folder slaat hij de eerste paar bestanden over (menu en andere zooi) om vervolgens opeens midden in de dvd te beginnen.
De bestanden staan wel gewoon in de goede volgorde....

Iemand enig idee??

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je moet geen iso maken van een folder, maar van de schijf zelf. Met DVDfab rip je de DVD, en maak je dus geen ISO.

Ey!! Macarena \o/

• mannetje19
RaZ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:37:
Je moet geen iso maken van een folder, maar van de schijf zelf. Met DVDfab rip je de DVD, en maak je dus geen ISO.
Met DVDFab heb ik de gehele dvd gekopieerd naar mijn HDD. Zo krijg ik dan een Video_TS folder waarvan ik een iso wil maken. Maar die video_ts folder kan nog niet eens afgespeeld worden met Powerdvd 8.

Edit: Ik zie het ook, ga nu meteen een iso maken.....

[ Voor 6% gewijzigd door mannetje19 op 30-11-2013 14:46 . Reden: herziening ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Waarom gebruik je niet gewoon de optie om een ISO te maken in DVDfab? 1 handeling en je bent klaar.

Edit: Oh.. de edit gemist zie ik

[ Voor 19% gewijzigd door RaZ op 30-11-2013 14:50 ]

Ey!! Macarena \o/

• mannetje19
RaZ schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:50:
Waarom gebruik je niet gewoon de optie om een ISO te maken in DVDfab? 1 handeling en je bent klaar.

Edit: Oh.. de edit gemist zie ik
Precies, ik klikte op de optie 'dvd naar film map'. Ik ga kijken of het nu wel gaat lukken!
Bedankt in ieder geval!

• mannetje19
Dit was de oplossing! Meteen ISO maken. Wel even pathplayer uitzetten en dan werkt ie!
Pagina: 1