http://www.vortez.net/art...orsair_300r_review,8.html
pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Als ik de gegevens online mag geloven doe je iets fout
pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Als ik de gegevens online mag geloven doe je iets fout
Kan je misschien wat meer toelichting geven?
De koeler is volgens de specificaties 156.45 mm hoog. Inclusief ventilators moet dat ook zo zijn, aangezien de ventilators niet hoger zijn. De Corsair 300R kan koelers t/m zelfs 170 mm aan. In elk geval wel rond de ~160 mm. Hier heeft men bijvoorbeeld een Prolimatech Megahalems geïnstalleerd. Die is ~158.7mm.
Dus tenzij je een ventilator in het zijpaneel hebt moet het wel passen.
Edit: topic verplaats ik trouwens even naar GR.
De koeler is volgens de specificaties 156.45 mm hoog. Inclusief ventilators moet dat ook zo zijn, aangezien de ventilators niet hoger zijn. De Corsair 300R kan koelers t/m zelfs 170 mm aan. In elk geval wel rond de ~160 mm. Hier heeft men bijvoorbeeld een Prolimatech Megahalems geïnstalleerd. Die is ~158.7mm.
Dus tenzij je een ventilator in het zijpaneel hebt moet het wel passen.
Edit: topic verplaats ik trouwens even naar GR.
[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 30-11-2013 13:27 ]
Uit de link van Thomg:
De Mugen 4 is 156,45mm hoog en dat zou dus gewoon moeten passen.First off – the CPU cooler. Here 300R can accommodate the Noctua NH-U12P pictured. This CPU cooler is 158mm in height and there isn’t a great deal of remaining clearance so the bigger flagships like Noctua NH-D14 and Thermalright Silver Arrow which are 160mm in height could well struggle to fit.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat ding moet met gemak passen, Ook is de Mugen niet extreem moeilijk te monteren, tis even prutsen, maar er zijn moeilijkere koelers op de markt.
Dus, idd, tenzij je een zijfan hebt [die eigenlijk maar beperkt nuttig zijn], moet het allemaal wel passen.
Dus, idd, tenzij je een zijfan hebt [die eigenlijk maar beperkt nuttig zijn], moet het allemaal wel passen.
People as things, that’s where it starts.
Ik heb het! er moest nog een extra schroef op de schroef. Maar ik heb er twee ventilators bij, moet ik doe allebei installeren of alleen degene aan de kant van het RAM geheugen?
RTFM
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1