Gratis 1 maand Spotify Premium (alleen voor ex-abonnees!)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 16:41

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Ben je in het verleden betalend abonnee bij Spotify geweest? Met deze link kan je Spotify Premium weer een maandje gratis proberen:

http://www.spotify.com/purchase/product/welcome-back/

Je moet je betaalgegevens invullen om de gratis maand te krijgen. Je kunt echter direct erna je abonnement weer annuleren. De gratis maand blijft dan actief, en er worden geen kosten in rekening gebracht.

Het is niet duidelijk wat de precieze vereisten zijn voor de gratis maand. In ieder geval lijkt het alsof je in het verleden betaald moet hebben voor Spotify. Verder kan je de gratis maand per account eenmalig aanvragen.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Bij mij zegt ie dit:

Het lijkt erop dat je al een Premium-gebruiker bent geweest, en deze proefversie is alleen geldig voor nieuwe gebruikers. Als je wilt kun je nog steeds op elk gewenst moment een upgrade naar Premium uitvoeren voor jouw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 23:17

Trouble

Everything is awesome

d:)b Bij mij werk het

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AukeWz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Amien90 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:06:
Bij mij zegt ie dit:

Het lijkt erop dat je al een Premium-gebruiker bent geweest, en deze proefversie is alleen geldig voor nieuwe gebruikers. Als je wilt kun je nog steeds op elk gewenst moment een upgrade naar Premium uitvoeren voor jouw account.
Dezelfde melding werd ook bij mij weergegeven, maar vervolgens kon ik wel gewoon een gratis maand Premium aanvragen, waar ik nu van geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantera88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 07:14
Werkt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hee dat is nog eens een leuke promotie, thanks!

[edit]
Het werkt (heb 3 jaar geleden een Premium abo gehad). Gelijk geannulleerd en abo loopt tot 30-12 door. Net voor m'n oud-en-nieuw feest afgelopen.. crap :P

[ Voor 63% gewijzigd door Bigs op 30-11-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 13:37

Zorian

What the fox?

Bah, heb ik net gister een maandje verlengd... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ah, weer zo'n bedrijf dat mensen die weggaan wil belonen om ze zo over te halen om te blijven maar niks doet voor de mensen die al sinds de service in hun land beschikbaar is betalend lid zijn.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facepalm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50
Werkt niet hier, er is 9,99 van mijn PayPal rekening afgeschreven. Bij mij stond er ook dat het aanbod alleen voor gebruikers is die nog geen Premium hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pajaras schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:15:
Werkt niet hier, er is 9,99 van mijn PayPal rekening afgeschreven. Bij mij stond er ook dat het aanbod alleen voor gebruikers is die nog geen Premium hebben gehad.
Dat zag je dan als het goed is ook duidelijk staan toen je naar Paypal werd geleid. Bij mijn PayPal-transactie werd geen bedrag genoemd maar alleen een machtiging voor toekomstige afschrijvingen gegeven. Er is verder niets afgeschreven.

Jammergenoeg kan ik in PayPal zo snel nergens vinden hoe ik die machtiging intrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:50:
Ah, weer zo'n bedrijf dat mensen die weggaan wil belonen om ze zo over te halen om te blijven maar niks doet voor de mensen die al sinds de service in hun land beschikbaar is betalend lid zijn.
Noem mij 1 bedrijf die dat wel doet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
harrytasker schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:53:
[...]

Noem mij 1 bedrijf die dat wel doet.....
Microsoft.

Anyway, voor die 9,99 euro ga ik niet m'n Spotify nu opzeggen en weer starten. Ik ben nog steeds tevreden, al ben ik wel minder tevreden over Spotify omdat ze nog geen Windows 8 app hebben voor bijvoorbeeld de Surface RT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik heb gisteren per ongeluk ingelogd met een account waar ik al eens een gratis maand Premium had geprobeerd, maar nooit betaald abonnee ben geweest.
Vanmorgen kreeg ik een email dat ik nogmaals een maand gratis premium kreeg als hernieuwde kennismaking. De link is hetzelfde als die in het eerste bericht.
Pagina: 1