Wat wil je bereiken?
Ik wil graag fatsoenlijke instellingen hebben op mijn router snel wireless en vooral een zo groot mogelijk bereik.
Ik wil ook nvidia game stream gaan gebruiken. Op dit moment heb ik de standaard modem/router (zo zeg ik dat toch goed?) van canaal digitaal de: zyxel P-2601HN-F1. Game stream werkt op dit moment wel maar met veel lag (het beeld stottert het)
Wat mag het gaan kosten?
Maximaal 100 euro het liefst minder.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen voorkeuren zolang het maar goed werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Een zeer lage 1 MB/s verbinding. Er is ook geen sneller alternatief voor dit helaas.
met 3 android mobieltjes
een ipad
in het weekend een laptop
en een desktop pc(deze zal met de kabel gaan)
Ik heb zelf al een beetje gezocht ik kwam uit op het volgende:
de volgende asus modellen: RT-N56U, Asus RT-N66U en de Netgear WNDR4500
Maar misschien nog wel de belangrijkste vraag heeft het wel zin (voor nvidia game stream dan) aangezien mijn verbinding zo traag is.
Ik wil graag fatsoenlijke instellingen hebben op mijn router snel wireless en vooral een zo groot mogelijk bereik.
Ik wil ook nvidia game stream gaan gebruiken. Op dit moment heb ik de standaard modem/router (zo zeg ik dat toch goed?) van canaal digitaal de: zyxel P-2601HN-F1. Game stream werkt op dit moment wel maar met veel lag (het beeld stottert het)
Wat mag het gaan kosten?
Maximaal 100 euro het liefst minder.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen voorkeuren zolang het maar goed werkt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Een zeer lage 1 MB/s verbinding. Er is ook geen sneller alternatief voor dit helaas.
met 3 android mobieltjes
een ipad
in het weekend een laptop
en een desktop pc(deze zal met de kabel gaan)
Ik heb zelf al een beetje gezocht ik kwam uit op het volgende:
de volgende asus modellen: RT-N56U, Asus RT-N66U en de Netgear WNDR4500
Maar misschien nog wel de belangrijkste vraag heeft het wel zin (voor nvidia game stream dan) aangezien mijn verbinding zo traag is.