Op vrijdag 08 juni 2001 13:14 schreef DJ-FreSh het volgende:
erm....ik heb ook een probleempje met kixstart. Hier voert hij het hele script niet uit. Het script werkt wel 100%. Ik draai een WinNT server en win95 clients
Het script werkt wel 100% maar hij doet et niet

owk dan..
Heb je de DLL's gekopieerd naar de windows folders op de clients? dus kx95.dll, kx16.dll en kx32.dll? Anders gaat het niet werken. Post anders je script hier eens, mocht je niet zeker weten of het goed is. Hoe roep je het script aan? geef de regel uit usermanager eens. Geef iets meer info. Ik roep me kix scriupt aan via een batch file met de inhoud:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @ECHO OFF
CLS
IF NOT EXIST %WINDIR%\KX16.DLL COPY %0\..\KX16.DLL %WINDIR% /Y
IF NOT EXIST %WINDIR%\KX32.DLL COPY %0\..\KX32.DLL %WINDIR% /y
IF NOT EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE COPY %0\..\KIX32.EXE %WINDIR% /y
IF NOT EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE START %0\..\KIXTART\KIX32.EXE %0\..\KIXTART\AMSLOGIN.KIX
IF EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE START %WINDIR%\KIX32.EXE %0\..\KIXTART\AMSLOGIN.KIX |
Deze batch file is dus het loginscript toegewezen aan de users. Hierin kijkt hij of de dll's al bestaan op de client pc, zo nee, kopieerd hij ze ernaar toe en voert vervolgens het kix script uit.
Zorg ervoor als je dit ook wil gebruiken, dat de dll's, de kix32.exe bovenstaande batchfile en je kix script in de netlogon share staan.
Als het dan nog niet werkt, is er iets goed mis! (post dan ff je kixscript hier)