Toon posts:

Kixtart (kix32.exe)

Pagina: 1
Acties:
  • 571 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met run het volgende doe:
net use g: \\hs01\apps$ dan werkt het wel!

Als ik in mijn script use g: "\\hs01\apps$" doe dan werkt het niet!

Is dit een beperking van Kixtart of is het comnmando niet goed?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

roep je wel het login script aan door kix32.exe login.kix in te vullen bij loginscript? Dus dat kix32.exe de file runt? En heb je de DLL's wel op de client PC's in het pad gezet? (niet het pad verwijzen naar de netlogon share, maar de dll's kopieren naar de windows dir) Je zal het ongetwijfeld goed gedaan hebben, zijn maar suggesties :)

Het commando is in ieder geval goed..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Alles staat inderdaad goed ingesteld.
als ik de @ERROR macro gebruik dan komt hij ook terug met fout 67.

Ik wil eigenlijk alleen maar weten of het wel met kix kan.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32

Arno

PF5A

--> [url="/listtopics.php/10"]Software Algemeen[/url] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• collin

collin

Who da man !!

Volgens mij moet je eerst de drive disconnecten voordat je die letter weer gaat mappen. In mijn kix script staat dit om de homedrive te mappen:
code:
1
2
USE H: /DEL
USE H: "\\amslansrv1\@USERID"

Dus eerst een disconnect en dan de mapping. En probeer het eens zonder in te loggen, maar gewoon in start run: <pad naar kix32.exe> <pad naar script.kix> te runnen met in script.kix zoals ik het hierboven heb gedaan. Als het dan niet lukt, dan weet ik het ook niet meer!
ps: wat voor client os?

we komen er wel uit :)

Mijn iRacing profiel

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12 07:38
erm....ik heb ook een probleempje met kixstart. Hier voert hij het hele script niet uit. Het script werkt wel 100%. Ik draai een WinNT server en win95 clients

• collin

collin

Who da man !!

Op vrijdag 08 juni 2001 13:14 schreef DJ-FreSh het volgende:
erm....ik heb ook een probleempje met kixstart. Hier voert hij het hele script niet uit. Het script werkt wel 100%. Ik draai een WinNT server en win95 clients
Het script werkt wel 100% maar hij doet et niet :) owk dan..

Heb je de DLL's gekopieerd naar de windows folders op de clients? dus kx95.dll, kx16.dll en kx32.dll? Anders gaat het niet werken. Post anders je script hier eens, mocht je niet zeker weten of het goed is. Hoe roep je het script aan? geef de regel uit usermanager eens. Geef iets meer info. Ik roep me kix scriupt aan via een batch file met de inhoud:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
@ECHO OFF
CLS

IF NOT EXIST %WINDIR%\KX16.DLL COPY %0\..\KX16.DLL %WINDIR% /Y
IF NOT EXIST %WINDIR%\KX32.DLL COPY %0\..\KX32.DLL %WINDIR% /y
IF NOT EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE COPY %0\..\KIX32.EXE %WINDIR% /y

IF NOT EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE START %0\..\KIXTART\KIX32.EXE %0\..\KIXTART\AMSLOGIN.KIX
IF EXIST %WINDIR%\KIX32.EXE START %WINDIR%\KIX32.EXE %0\..\KIXTART\AMSLOGIN.KIX

Deze batch file is dus het loginscript toegewezen aan de users. Hierin kijkt hij of de dll's al bestaan op de client pc, zo nee, kopieerd hij ze ernaar toe en voert vervolgens het kix script uit.

Zorg ervoor als je dit ook wil gebruiken, dat de dll's, de kix32.exe bovenstaande batchfile en je kix script in de netlogon share staan.

Als het dan nog niet werkt, is er iets goed mis! (post dan ff je kixscript hier)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het al!

net use g: "\\hs01\apps$$"

evengoed allemaal bedankt voor jullie moeite! :P
Pagina: 1