Probleem met AudioJack (onboard geluidskaart)

Pagina: 1
Acties:

• Marcell96
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik een audiojack in mijn computer steek in de vaste aansluitingen of de front panel aansluitingen,
er de hele tijd een melding komt dat een jack is aangesloten en meteen erna weer dat er een jack is losgekoppeld en dat herhaalt zich eindeloos.
Daarnaast kan ik op geen enkele manier door die aansluitingen geluid krijgen, ook niet de testgeluidjes in het onderdeel "Geluid" van windows zelf.
Ik heb het met een usb geluidskaart geprobeert en toen werkte het wel, dus het ligt niet aan de kabels of speakers.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Het gaat om dit moederbord: "Asus M5A97 EVO R2.0" dat ik pas een maand heb, garantie heb ik dus alleen heb ik net 3 weken zitten wachten op de reparatie van mijn videokaart dus zou ik het liefst niet weer iets willen opsturen. (tot 3 weken geleden deed alles het ook nog)

Alvast bedankt,

Marcell

• pummetje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-11-2024
je zou je moederbord terug kunnen sturen
maar je zou ook een geluidskaart kunnen kopen zo is het opgelost
en heb je veel beter geluid

de Asus Xonar Dgx is wel een goede voor weinig

• Marcell96
Dat zou een oplossing kunnen zijn, maar die 30 euro had ik dan wel ergens anders aan kunnen besteden dus dat vindt ik een beetje zonde en ik zou mijn frontpanel aansluitingen daarmee niet terug krijgen.

• Marcell96
Ik heb hem toch maar opgestuurd, ben benieuwd...