Goedeavond,
(Ik ben nog niet zolang bezig met php).
Ik probeer dus namelijk data naar een database te schrijven. dit lukt namelijk. Maar eens ik aan het spelen ga met
Want ik heb nu dit script opgesteld.
Echter krijg ik geen parse errors maar het probleem is namelijk dat dit script dus niet in de databases opslaat.
Iemand hier een oplossing voor of iemand die me opweg wilt helpen?
Want ik heb namelijk ook in de real_escape_strings ook al mijn connectie bij gezet maar zonder succes.
en op google kan ik namelijk ook echter niet zo direct iets vinden
(Ik ben nog niet zolang bezig met php).
Ik probeer dus namelijk data naar een database te schrijven. dit lukt namelijk. Maar eens ik aan het spelen ga met
PHP:
gaat het echter helemaal mis. 1
| mysqli_real_escape_string |
Want ik heb nu dit script opgesteld.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <?php // PHP includes include "../connect.php"; $sql="INSERT INTO logins (Website_applicatie, Login, Pass, Notitie, Hyperlink) VALUES ('$service','$login','$pass','$notitie','$url')"; if (!mysqli_query($con,$sql)) { die('Error: ' . mysqli_error($con)); } header("Location: ../../logins.php"); // SQL injection protection $service = mysqli_real_escape_string($_POST[service]); $login = mysqli_real_escape_string($_POST[login]); $pass = mysqli_real_escape_string($_POST[pass]); $notitie = mysqli_real_escape_string($_POST[notitie]); $url = mysqli_real_escape_string($_POST[url]); mysqli_close($con); ?> |
Echter krijg ik geen parse errors maar het probleem is namelijk dat dit script dus niet in de databases opslaat.
Iemand hier een oplossing voor of iemand die me opweg wilt helpen?
Want ik heb namelijk ook in de real_escape_strings ook al mijn connectie bij gezet maar zonder succes.
en op google kan ik namelijk ook echter niet zo direct iets vinden