Toon posts:

M17x R4 display als tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Even een kort vraagje. Momenteel heb ik een M17x R4 met als aansluitingen VGA, HDMI in, HDMI out en Mini Displayport.

Zou ik deze laptop als derde monitor kunnen gebruiken op een desktop? Dat betekent dus dat er al een tweede monitor is, en het laptopscherm dus de derde monitor wordt. Ik heb dit forum doorzocht, maar dat gaf niet veel uitsluitsel. Ook het internet is niet heel duidelijk. De een zegt dat het kan, de ander weer van niet.

De aansluitingen zouden dan als volgt zijn:
Desktop --> hoofdmonitor (displayport)
Desktop --> secundaire monitor (DVI, single link)
Desktop --> derde scherm (mogelijk HDMI?)

De videokaart die ik heb is een 780 Ti, die heeft al deze ports.

Groet,

Thomas

edit: ik zie net dat ik in de topictitel vraag of de display van de M17x R4 een tweede monitor kan zijn. Foutje van mij, dat moet derde monitor zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 19:20 ]

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:10
Ja dat zou gewoon kunnen, mits de gpu in het andere apparaat het aan kan.

Overigens had je deze vraag misschien beter in het alienware topic kunnen stellen ;)

Heb er zelf overigens ook een :)

[ Voor 10% gewijzigd door DCG909 op 29-11-2013 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het andere apparaat bedoel je mee de desktop? Die bevat een 780 Ti, dus dat moet goed lukken lijkt me.

Dit is de plek waar je vragen over beeldschermen kan stellen, dus dit leekt me een geschikte plek :)

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:10
idd.
Zelf heb ik geen ervaring met nVidia producten, maar bijv. de HD 7900 serie kan slecht 3 verschillende soorten beeldsignalen uitsturen (HDMI, DP etc.), dus in zo'n geval had het mogelijk niet gewerkt.

Dat klopt idd wel ja, maar in het alienware topic heb je meer kans dat je iemand tegen komt die het al een keer geprobeerd heeft ;)
(zelf heb ik het niet met 3 schermen gedaan, maar wel met 1)