Beste Tweakers,
Even een kort vraagje. Momenteel heb ik een M17x R4 met als aansluitingen VGA, HDMI in, HDMI out en Mini Displayport.
Zou ik deze laptop als derde monitor kunnen gebruiken op een desktop? Dat betekent dus dat er al een tweede monitor is, en het laptopscherm dus de derde monitor wordt. Ik heb dit forum doorzocht, maar dat gaf niet veel uitsluitsel. Ook het internet is niet heel duidelijk. De een zegt dat het kan, de ander weer van niet.
De aansluitingen zouden dan als volgt zijn:
Desktop --> hoofdmonitor (displayport)
Desktop --> secundaire monitor (DVI, single link)
Desktop --> derde scherm (mogelijk HDMI?)
De videokaart die ik heb is een 780 Ti, die heeft al deze ports.
Groet,
Thomas
edit: ik zie net dat ik in de topictitel vraag of de display van de M17x R4 een tweede monitor kan zijn. Foutje van mij, dat moet derde monitor zijn.
Even een kort vraagje. Momenteel heb ik een M17x R4 met als aansluitingen VGA, HDMI in, HDMI out en Mini Displayport.
Zou ik deze laptop als derde monitor kunnen gebruiken op een desktop? Dat betekent dus dat er al een tweede monitor is, en het laptopscherm dus de derde monitor wordt. Ik heb dit forum doorzocht, maar dat gaf niet veel uitsluitsel. Ook het internet is niet heel duidelijk. De een zegt dat het kan, de ander weer van niet.
De aansluitingen zouden dan als volgt zijn:
Desktop --> hoofdmonitor (displayport)
Desktop --> secundaire monitor (DVI, single link)
Desktop --> derde scherm (mogelijk HDMI?)
De videokaart die ik heb is een 780 Ti, die heeft al deze ports.
Groet,
Thomas
edit: ik zie net dat ik in de topictitel vraag of de display van de M17x R4 een tweede monitor kan zijn. Foutje van mij, dat moet derde monitor zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 19:20 ]