Wijziging User Review - [ewal] [Lorenz999]

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Na een belachelijk bod te hebben gekregen van lorenz999 heb ik hierop gereageerd met een feedback met enkel de tekst "spotbieder" en een laag cijfer. Het is ook echt spotbieden naar mijn mening. Deze werd weer beantwoord met een negatieve beoordeling van hem naar mij toe, en ik weer naar hem. Dit lijkt mij niet de bedoeling en hebben we beide niks aan. Bovendien zegt het niks over de betrouwbaarheid van het kopen of verkopen.

Ik stel voor dat de feedback van weerskanten worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En heb je Lorenz999 al via DM op de hoogte gebracht?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenz999
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-07 16:08
Hi Microkid,

Het hele situatie begint zo.

Deze meneer heeft een Asus EEEBox advertentie staan zonder specs en n.o.t.k. Dus heb ik hem ge DM met een vraag van of hij een bod van E.50 wil accepteren.

Hij heeft meteen een slecht review bij mij geschreven en ;-) ge DM en in het begin snap ik niets wat hij er mee bedoeld, maar achteraf zag ik dat hij een slecht review bij mij heeft achtergelaten.
Dus heb ik hem ge DM waarom hij zo doet, kan toch gewoon normaal DMen met een antwoord zoals "je bod is te laag" i.p.v. meteen een slecht review acterlaten.

Daarna had hij nog een tweede slect review achtergelaten met een leugens erbij, er stond dat ik hem nogmaals een bod had gedaan terwijl ik helemaal niets hebt gedaan.

Ik vind dat het gedrag van deze meneer onacceptable is maar ik bepaal niet wat hij moet doen, zolang er maar hij andere mensen met rust laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Er werd slechts een bod gedaan. Als dat te laag is kan je dat gewoon melden via een mail. Aangezien er geen transactie was is een review nergens voor nodig. Ook een wraak review als reactie slaat dan nergens op. Ik heb beide reviews verwijderd en stel voor dat jullie nu beiden in de hoek gaan staan en je schamen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
reacties van in de hoek staan vind ik een beetje overdreven. Bovendien schaam ik mij niet, aangezien ik niet de basis van dit conflict ben, mijn mening. Maar goed, laten we maar niet weer de discussie aangaan.

[ Voor 103% gewijzigd door ewal op 30-11-2013 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Afgehandeld.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.