Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 08:25
Hallo,

Ik zit met een raar probleem waar ik sinds kort last van heb, mijn beeld is erg onstabiel aan de onderkant. Het probleem doet zich alleen voor bij mijn windows 8 (x64) instalatie, op ubuntu is het voledig stabiel. Het fluctueren van het scherm gebeurt maar op een van mijn twee schermen tegelijk, veder houd het ook af en toe op voor een paar seconden.
Een speurtocht op google heeft niet veel opgeleverd omdat ik waarschijnlijk de verkeerde termen heb gebruikt. (geen idee hoe dit verschijnsel heet) veder heb ik ook mijn videokaart drivers geupdated.

filmpje van het verschijnsel

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het zou met een driver te maken kunnen hebben, heb je al eens nieuwere of oudere drivers geprobeerd?

Je hebt niet toevallig een ontvanger van een draadloze muis of iets onder je scherm liggen? In de CRT tijd heb ik wel eens een trillende hoek van het scherm gehad omdat de ontvanger van de muis er tegen aan lag :p

Desktop | Server | Laptop

• pindamaster
ik had eerst de amd 13.6 drivers (uit mijn hoofd) nu de laaste beta, t maakte werkelijk niks uit.
Nee er licht behalve een telefoon niks draaloos naast.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
pindamaster schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:56:
Nee er licht behalve een telefoon niks draaloos naast.
En die veroorzaakt het niet? :p

Zie bijvoorbeeld http://www.tomshardware.c...ttom-screen-flickering#., daarin wordt aangeraden naar een veel oudere versie van de driver terug te gaan.

Desktop | Server | Laptop

• pindamaster
nope, dat maakt wonderbaarlijk niet veel uit.

ik heb er nu 12.10 opgezet en het lijkt verholpen te zijn, hopelijk bijft het zo.