Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat voor connector is dit?

Pagina: 1
Acties:

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:42
Mijn vriendin heeft zojuist bij een winkel van die kerst ijspegels gekocht. Bij het uitpakken bleek er een aparte connector aan te zitten en geen euro stekker.

Weet iemand hoe de connector op de foto heet en waar ik evt. een tussenstuk kan halen hiervoor zodat deze gewoon in het stopcontact past?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2jcf3uh.jpg

Alvast bedankt :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23
12v adapter hoort er bij, ik gok 12v tenminste, kan ook een ander voltage zijn. Er hoort niet zomaar 230v op in elk geval.

[ Voor 67% gewijzigd door djluc op 29-11-2013 15:44 ]

• TECHcrime
Zijn die ook los te koop? Ze heeft die er namelijk niet bij gekregen..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan zou ik teruggaan, want die hoort er wel bij te zitten. Ik heb die adapters wel eens gezien, maar eigenlijk nooit los te koop.

Verwijderd

Dan ga je terug naar de winkel? Is het niet toevallig een uitbreidingsset? Wat staat er op de doos wat er in moet zitten?

• TECHcrime
Ah, ik moet zo'n ding hebben: ?

Afbeeldingslocatie: http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/290277692828/T/340x340/C/FFFFFF/url/luca-24-volt-adaptor.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, gewoon een adapter die meegeleverd moet worden met die dingen. Als die er niet bij zit heb je iets incompleets gekocht.

• TECHcrime
Ga ik er morgen ff mee terug.. Eens kijken of zij het leuk vinden als ik dit in hun stopcontact probeer te prikken >:)

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Let wel op, er zijn 12v en 24v adapters afheankelijk van de serie lampen die je gekocht hebt.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1