Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben op zoek naar goede in-ears. Ik had hiervoor Lady Gaga beats by dr dre alleen zijn die KWIJT. Ja super fijn. ;w

Nou had ik gelezen dat je eigenlijk meer betaald voor de naam dan de kwaliteit en aangezien je volgens mij niet zomaar oordoppe kan testen in de mediamarkt ofzo, vroeg ik me af wat jullie mij adviseren?

Ik zoek In Ears met goede kwaliteit waar ik voornamelijk electro muziek mee luister, moet wel een goede bass hebben. Ik had 120 euro betaald voor mijn beats dus liever ruim goedkoper dan dat.

Ik las dat Sennheiser goed is? Maar welke weet ik dan niet.

Thanks!!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:40
Ik ben zelf erg tevreden met de Soundmagic E10, kosten rond de 35 euro. Die zul je alleen wel uit Engeland moeten halen via Amazon. Sennheizer hoor ik meestal ook goede verhalen over, maar zelf geen ervaring mee.

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik ben zeer tevreden met de huidige versie Apple Earpods. Zeker voor de prijs (<€ 30) een heel behoorlijk geluid! Zie ook de diverse reviews hier en elders.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik gebruik voor eens en altijd sennheizers! De niet in-ear oordoppen zijn vrij goed en goedkoop. De in ears zijn wat prijzig maar volgens mij veel beter dan de Beats meuk. :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen onder Overige en aangezien het om een aankoopadvies gaat past dit topic beter in Mobile Aankoopadviesforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Tanooki schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:31:
Ik ben zeer tevreden met de huidige versie Apple Earpods. Zeker voor de prijs (<€ 30) een heel behoorlijk geluid! Zie ook de diverse reviews hier en elders.
Ik had hiervoor Sennheiser maar de Apple earpods zijn inderdaad erg goed voor het geld. Mijn sennheisers ligger maar te niksen :P

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• D2D_Christiaan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 22:44
Ik ben zeer te spreken over Shure SE215. Het geluid is echt van topkwaliteit. Ze kunnen ook heel goed bas weergeven, maar van nature doen ze dit iets onderbelicht (zacht maar wel zuiver). Dus als je veel bas wil dan moet je wel een equalizer hebben op je telefoon.

[ Voor 1% gewijzigd door D2D_Christiaan op 04-01-2014 10:09 . Reden: Typo ]

• Gillded
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 16:22
Altijd senheisers gehad, de 200, 300 en 400 lijns. Bevallen eigenlijk allemaal helemaal prima en bij mensen die ik er verder over gehoord heb ( kennisen die ik ze aangeraden heb ) zijn ze ook altijd prima bevallen. Alleen als je iets wat lomp bent gaan ze wel binnen een jaar kapot ( Zoals bij mij hihi).

Zelf nu de Creative EP-630 , nu zoon 2 weken in gebruik dus kan weinig zeggen over de duurbaarheid, maar verder fijne oordopjes. Goeie lage en hoge tonen en fijne bass. alleen moet je ze wel eerst even een beetje in spelen ( 8-10 uur ). Kan met gewoone muziek maar ook met een speciaal ruis programma ( Heb ik niet gedaan ).

Last but not least, de oordopjes zijn 20 euro bij alternate http://www.alternate.nl/C...duct/133704/?event=search .

Ik ben er zeer tevreden over met met senheisers kan je ook eigenlijk niet fout gaan. Misschien maar een goed iets dat je je beats kwijt bent geraakt (A).

Succes met kiezen

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 22:41
InEtVa schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:40:
Ik ben zelf erg tevreden met de Soundmagic E10, kosten rond de 35 euro. Die zul je alleen wel uit Engeland moeten halen via Amazon. Sennheizer hoor ik meestal ook goede verhalen over, maar zelf geen ervaring mee.
http://hdphns.com/nl/oord...ufacturer/soundmagic.html
best een goeie webshop, ik heb er ook wel eens oordoppen gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door kaasplank1 op 02-12-2013 15:15 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-11 23:45
Sinds 2 weken terug gebruik ik de Sennheiser CX 400-II Precision, en deze klinken erg goed. Intussen een redelijke scala aan oordopjes gehad maar hier ben ik zeker heel tevreden over. Ze kosten 50E en zijn het zeker waard.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Echt de beste prijs/kwaliteits dopjes heb ik laatst bij DX gehaald, hoe idioot het ook klinkt.

http://dx.com/p/fashionab...-for-iphone-silver-105642

Zijn echt goede dopjes voor die paar euro. Vergelijkbaar met de Creative EP-630's/ Sennheisers uit de 300 serie, dus geen 10 met een griffel, maar een stevige 7,5. Bass is erg goed, midden is minder, hoog is ook prima. Ik zou iig voor onderweg een paar van deze kopen, en dan voor thuis wat duurdere oortjes.

Ik ben trouwens een echte zeurkous over geluid, meer dan genoeg getest ondertussen. Iig kun je met die Awai dingen totaal geen miskoop doen, ik ga ook nog een paar extra kopen, voor het geval dat ik de plug sloop, al lijken ze vrij stevig door de "sleeving" in plaats van normaal rubber. Ook lijken de oortjes zelf van alu gemaakt te zijn.

People as things, that’s where it starts.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 19:49
Ik haal m'n doppies vaak ook bij DX. Voor die 120 euro heb ik 30 paar oortjes. Doe dat maar eens na. Kanen KM-92 zijn fantastische allrounders. Awei heb ik ook gehad, had het plugje na een maand ofzo stuk. Dan hebben we het over oortjes van 6 euro en een telefoon die ervoor zorgt dat ik m'n jack zo veel beweeg dat ik elke kabel wel breek.

[ Voor 40% gewijzigd door BeefHazard op 08-12-2013 01:05 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Deodutie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-03-2024
pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)
pricewatch: Klipsch Image S4 II (Zwart)

2 goede oortjes in hun prijsklasse, ik heb zelf deze: pricewatch: Sony MDR-EX310LPW (Wit)
Alleen zijn deze moeilijk verkrijgbaar/duurder geworden waardoor ze het geld niet helemaal waard zijn, wel goede oortjes overigens.

Verwijderd

Sennheiser heeft al iets met een heel fatsoenlijk geluid voor 30 euro, gewoon bij de MM, (300cx uit mijn hoofd) maar die hebben niet die overdreven bassweergave van de Beats en hebben een veel meer (in mijn ogen beter) gebalanceerd geluid. Ik heb zelf een behoorlijk uitgebreide muzieksmaak waaronder ook trance, en stevigere vormen van techno en ik vind ze super klinken. Als die bassweergave een big deal voor je is heb ik geen echte suggesties als alternatief op beats, behalve dat je wellicht ook gewoon een equalizer app kan gebruiken.

Edit: Zit redelijk te spuitelfen zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 22:49 ]

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
D0gtag schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:18:
[...]

Ik had hiervoor Sennheiser maar de Apple earpods zijn inderdaad erg goed voor het geld. Mijn sennheisers ligger maar te niksen :P
+1 voor de Apple Earpods...

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Shure SE215 voor €95,-

Niet ruim goedkoper wel een van de beste qua prijs/kwaliteit!

Verwijderd

osc4r schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:41:
Shure SE215 voor €95,-

Shure is high-end, je koopt absoluut goed spul maar prijs/kwaliteit verhouding is zoals bij alle high-end zaken nagenoeg niet van toepassing i.m.o. :)
95 euro voor een setje in-ears die bij intensief gebruik met een paar jaar stuk zijn hikt opzich wel tegen het absurde aan vind ik zelf. (al ben ik me er van bewust dat ze ze ook van 150, 200 en 300 euro verkopen en dat het in dat licht wel meevalt)

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
De Apple Earpods doen het echt prima; goed geluid, zitten lekker en die prijs! Lees ook mijn review: productreview: Apple EarPods (Wit) review door Dr_Luigi0

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

osc4r schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:41:
Shure SE215 voor €95,-

In prijs/kwaliteit vegen mijn 3 euro kostende dopjes de vloer aan met jouw 32x duurdere dopjes. Aangezien jouw oortjes niet meer dan 32x beter klinken :+

Nu mijn Awai dingen een beetje ingespeeld zijn, klinken ze ook wat beter trouwens. Zeker Creative EP-630 niveau, maar dan een stuk goedkoper. En betere bouwkwaliteit.

[ Voor 19% gewijzigd door RobinHood op 21-12-2013 16:06 ]

People as things, that’s where it starts.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Kijk eens naar de Shure SE215. Redelijk geprijsde dop, goed zittend, stevig en uitstekende geluidskwaliteit. Als "low-budget" optie voor iemand die goed geluid wilt hebben zijn deze zeker interessant. Ze zijn iets goedkoper dan beats, maar op ieder vlak beter. Zelf heb ik de Shure e3c, e4c en e5c gehad. Allemaal toppers. Sinds een paar jaar heb ik Westone UM2's. Deze hebben een ander karakter (laag) dan de Shure's en zijn wat mij betreft iets meer geschikt voor jouw luisterbereik, maar liggen buiten het budget. Sennheiser heeft ook voldoende goed en goedkoop aanbod, maar als je de SE215 kan permitteren zou ik dat zeker doen.

• D2D_Christiaan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 22:44
VasZaitsev schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 16:05:

In prijs/kwaliteit vegen mijn 3 euro kostende dopjes de vloer aan met jouw 32x duurdere dopjes. Aangezien jouw oortjes niet meer dan 32x beter klinken :+
Wat een onzinvergelijking, prijs/kwaliteit gaat over de waarde dat een product levert afgezet tegen de kosten voor de afnemer. Zo zal dit veel anders liggen bij een audiofiel (of ander geluidskritisch persoon) dan bij iemand met een minder kritisch oor. Met die redenatie kan ik een Shure Se215 wel goed praten, ze klinken namelijk oneindig beter als in-ears van waardeloze kwaliteit. (daarmee zeg ik niet dat de jouwe waardeloos zijn, ik ken die niet)
Pagina: 1