Ik zit met een "probleem"'... Sinds deze week een mooie Smart TV (UE40F6400) van Samsung in de kamer staan. Deze heeft onze Panasonic Plasma tv vervangen. De Samsung tv is weer een vooruitgang in wat we hadden op het geluid na. Ik vind het geluid erg vlak zeg maar. Nu wilde ik het geluid via de stereoset laten gaan die ik nog heb van toen ik 16 was, inmiddels 38. Ik kwam er achter dat er op de tv geen audio uit zit met tulp stekkers. Helaas.
Onze stereo set bestaat uit losse componenten. Het betreft een versterker, tuner, equalizer, cd-speler en dubbel cassettedeck. Hij zijn allemaal componenten van Technics.
Versterker: Technics SU-VX620
Cassettedeck: Technics RS-TR333
Equalizer: Technics SH-GE90
Cd-speler: Technics SL-PG540A
Tuner: Technics ST-GT630
Aan de set hangen 2 speakers van Bose, het 6.2 Direct Reflecting speaker system.
Nu wil ik graag op een of andere manier dit spul aan elkaar hangen zonder al te veel kosten. Zou het een mogelijkheid zijn om de Technics versterker te vervangen door een AV-receiver en een losse Blu-ray speler en de overige apparatuur op de AV-receiver te pluggen. Zoals jullie kunnen lezen heb ik me de afgelopen 15 jaar niet verdiept in de audio techniek etc.
Een andere mogelijkheid is om een losse Home cinema set te kopen ik zit aan iets als dit te denken.
Budget max 500 euro. (is ook wel van belang)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Onze stereo set bestaat uit losse componenten. Het betreft een versterker, tuner, equalizer, cd-speler en dubbel cassettedeck. Hij zijn allemaal componenten van Technics.
Versterker: Technics SU-VX620
Cassettedeck: Technics RS-TR333
Equalizer: Technics SH-GE90
Cd-speler: Technics SL-PG540A
Tuner: Technics ST-GT630
Aan de set hangen 2 speakers van Bose, het 6.2 Direct Reflecting speaker system.
Nu wil ik graag op een of andere manier dit spul aan elkaar hangen zonder al te veel kosten. Zou het een mogelijkheid zijn om de Technics versterker te vervangen door een AV-receiver en een losse Blu-ray speler en de overige apparatuur op de AV-receiver te pluggen. Zoals jullie kunnen lezen heb ik me de afgelopen 15 jaar niet verdiept in de audio techniek etc.
Een andere mogelijkheid is om een losse Home cinema set te kopen ik zit aan iets als dit te denken.
Budget max 500 euro. (is ook wel van belang)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties