Toon posts:

Windows 8.1 taakbalk icoon menu bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een bug gevonden waaraan ik me redelijk irriteer omdat ik altijd alles graag netjes wil houden.
Elke keer als ik het menu open met rechter muisknop van een icoon op de taakbalk, krijg ik een rare bug.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lsqx8gE.png

Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

EDIT: Heb de oplossing zelf al kunnen vinden door het thema te veranderen en weer terug. Topic kan gesloten worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat het een fout is van de videokaart driver.
Je kunt proberen deze te updaten.

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Of misschien is dit thema beschadigd? Misschien voortaan maar een ander thema gebruiken? Als het nog vaker voorkomt dan zou er ook wel eens iets in Windows beschadigd kunnen zijn, probeer dan maar eens sfc/scannow uit the voeren in het command prompt. Maar het kan ook inderdaad gewoon aan de videokaart driver liggen en deze zou ik dan inderdaad eerst updaten.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij heeft al aangegeven dat 't is opgelost. Fout in thema laden blijkbaar. Ik zie ook dat het geen standaard Windows thema is, maar een custom. Daar kan altijd wat mis mee zijn. Zo ziet het er iig uit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk T.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 14:48
Ik heb de zelfde bug maar bij mij heeft het thema herladen totaal geen effect,
ik heb ookal de scherm resolutie en icon scale verandert maar alsnog doet hij niet.
Hoe kan ik dit dan oplossen?