Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Excel goeroe's van tweakers. ;)

Ik zit met het volgende probleem.
Voor mijn werk wil een target sales lijst maken in Excel, het is voor 2 medewerkers.

Nu lukt het mij om 2 cellen alles bij elkaar op te laten tellen maar dat is natuurlijk lang niet genoeg kennis voor wat ik wil.

Wat moet er in de template aanwezig zijn.

1. Een invoer moegelijkheid met een sales bedrag per persoon per dag.
2. Dit resultaat met een grafiek per dag/week/maand/jaar.
3 een target invoer waar in het overzicht bij staat wel of niet behaald.
4 het verschil tussen de medewerkers in het overzicht.

Nu verwacht ik natuurlijk niet dat iemand hier voor mij een template gaat maken :) maar ik hoop dat iemand weet waar ik zoiets kan vinden.

Alvast bedankt voor de moeite die jullie nemen om voor mij te kijken _/-\o_

P.s ik werk met de 2010 variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Dit is allemaal mogelijk met basiselementen van Excel. Tip: Koop een Excel starterscursusboek of volg een korte beginners cursus bij het buurthuis om de hoek :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ParaNoiMia schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:19:
Dit is allemaal mogelijk met basiselementen van Excel. Tip: Koop een Excel starterscursusboek of volg een korte beginners cursus bij het buurthuis om de hoek :-)
Bedankt voor de hulp... maar geen buurthuis om de hoek. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:14:
[...]

Bedankt voor de hulp... maar geen buurthuis om de hoek. :/
Ik kijk ff naar je email adres. Dan lijkt mij dit wel een oplossing:
http://www.computrain.nl/opleidingen/Microsoft-Excel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
Ik zou hier beginnen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pacificocean schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:17:
[...]

Ik kijk ff naar je email adres. Dan lijkt mij dit wel een oplossing:
http://www.computrain.nl/opleidingen/Microsoft-Excel.html
Hoe erg het ook klinkt. ik verkoop de opleidingen dus ik weet niet alles van de inhoud.
Ik ga zelf wel verder zoeken want dit helpt dus ook niet echt. :|

Sorry voor lastig doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 12:42
Het is echt niet vervelend bedoeld :)

Maar je zegt zelf al dat je geen kant en klaar template verwacht van ons, maar wel waar je zoiets kan krijgen. Excel is echt niet moeilijk en als je het vaker nodig hebt, dan loont het zich om een aantal functies te leren.

Bovendien schaadt het niet enigszins verstand van je product te hebben dat je verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jolke schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:36:
Het is echt niet vervelend bedoeld :)

Maar je zegt zelf al dat je geen kant en klaar template verwacht van ons, maar wel waar je zoiets kan krijgen. Excel is echt niet moeilijk en als je het vaker nodig hebt, dan loont het zich om een aantal functies te leren.

Bovendien schaadt het niet enigszins verstand van je product te hebben dat je verkoopt :P
Dat klopt idd zou het niet zijn dat ik meer dan 3500 it opleidingen verkoop met ook nog eens maatwerk trajecten. ;)

Ik ga wel eens kijken of ik een keer een klasje kan meedoen, tot die tijd kijk ik wel hoever ik kan komen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Laatst online: 08-09 15:19
Dat je het niet weet is natuurlijk tot daar aan toe, we moeten overal ergens beginnen. Wat wel belangrijk is, is dat je zelf wat inzet toont op het moment dat je een topic opent. Ondanks dat je aangeeft geen template te hoeven, haal ik niet uit je topic start wat je zelf geprobeerd hebt om dit helder te krijgen. Ik kan er niet eens uit opmaken of je Excel überhaupt open gehad hebt om het te proberen. Heb je gezocht bij google? Wat heb je gevonden en waarom kom je er er daar niet mee uit?
Stap 1 uit je TS moet zeker lukken. Stap 2 is wat lastiger, maar je kan een heel eind komen met een draaitabel volgens mij. En wellicht dat je daarmee voor stap 3 en 4 ook al een heel eind kunt komen.

Hoe dan ook, daar mee beginnen en als je vastloopt ben je uiteraard welkom om een topic te openen waarin je aangeeft waar je in het geheel vastgelopen bent.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.