Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• F0nz0
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15:25
Op GoT zijn er momenteel twee andere topics over BattleField 4:

[PC] Battlefield 4 - deel 2 (gameplay)
[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

Dit multiplatform BattleField 4 - Tips & Tricks topic is bedoeld om tips & tricks te vermelden om BF4 nog beter/sneller te kunnen spelen. Dit kan betrekking op de gameplay zelf, maar ook op in-game settings, de Battlelog, hardware instellingen, hardware configuraties, Windows, router en netwerk instellingen, et cetera.

Vermeld in je topic op welke map, class, weapon, vehicle je tip of trick betrekking heeft. Het spreekt voor zich dat onder tricks geen cheats dienen te worden verstaan.

F0nz0 wijzigde deze reactie 30-11-2013 02:21 (12%)

i7-4790K@4.4GHz | Asus Maximus VI Gene Z87 | 16GB | Asus Hyper x16 + Samsung 970 PRO 512GB | Asus Hyper x16 + Samsung 950 PRO 256GB | Sapphire Radeon RX480 NITRO+ 8GB OC (RX580-mod) | be quiet! Dark Power Pro 650W

• F0nz0
Met de BF4 Settings Editor freeware van Realmware kan je in-game settings tweaken:

http://battlefield.realmw...settings-editor/downloads

Tutorial:
YouTube: Battlefield 4 - Increase Performance Tutorial - BF4 Settings Editor Best Performance Settings.

Uitschakelen van DirectX 11, met name Dx deferred path, levert een behoorlijke performance boost op op wat langzamere systemen.

i7-4790K@4.4GHz | Asus Maximus VI Gene Z87 | 16GB | Asus Hyper x16 + Samsung 970 PRO 512GB | Asus Hyper x16 + Samsung 950 PRO 256GB | Sapphire Radeon RX480 NITRO+ 8GB OC (RX580-mod) | be quiet! Dark Power Pro 650W

• Metian
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-10 10:33

Metian

Nibbles

Interessante topic. Misschien TS wat verder uitbreiden zou fijn zijn.

Van weekend maar is even de settings-editor uittesten en kijken of ik nog een wat betere performance boost uit me laptop kan persen :D

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:10

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat het uitschakelen van DX11 deferred een fps boost geeft zal wel, maar schakel je daarmee geen pracht en praal uit, want dat is dan een overweging, meer fps met minder eyecandy of andersom.. niet echt een tweak?

Zijn er pics met daarin het verschil, ON en OFF?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• F0nz0
@sain onez Het is een tweak voor low end systemen maar zelf niet getest, omdat mijn systeem up to date is. Als je 20 FPS draait dan wil je wel wat eyecandy inleveren.

Mesh quality op maximaal voor zichtbaarheid enemy van veraf.
Effects op minimaal voor zichtbaarheid dichtbij/veraf. Smoke gaat eerder weg.
Lighting op minimaal voor schaduwen e.d.

• JaPPa03
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 07-10 09:01
Met de nieuwe patch is er voor PC gamers een nieuwe functie bijgekomen waarmee je je ADS onafhankelijk van je FoV kunt instellen. Zie uitleg en tutorial in deze video: YouTube: Battlefield 4 \ Field of View ADS FIX

Mijn YouTube kanaal / Subscribe / Flickr

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:53
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die user.cfg Tweaks hebben die echt wat toevoegen. Kan je hiermee bijvoorbeeld input lag verminderen of de problemen met netcode minder aanwezig maken?

Origin: Distinctiv3 YT

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-10 04:32
quote:
reemprive schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:25:
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die user.cfg Tweaks hebben die echt wat toevoegen. Kan je hiermee bijvoorbeeld input lag verminderen of de problemen met netcode minder aanwezig maken?
Ik heb wel een user.cfg aangemaakt om blur effect te verwijderen.

Qua betere netcode denk ik niet dat we dat uit een cfg regel kunnen halen, maar kan het mis hebben.
Als iemand wel iets heeft wil ik dat graag weten ofc :)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True