Lijkt mij dat die browser wel 'n beetje aan zijn Zwanenzang begint.
Weet niet of er al sites zijn die IE8 als oud bestempelen, vast wel hier en daar.
Weet niet of er al sites zijn die IE8 als oud bestempelen, vast wel hier en daar.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Intentionally left blank
[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 29-11-2013 15:32 ]
Is dat een trend die jullie signaleren? Op mijn eigen sites zie ik juist erg weinig oudere iOS-en voorbij komen (waar afaik de browser nooit los geupdate wordt) en op Android is met de opkomst van Chrome Mobile (die bij de meeste users automatisch update) juist een beweging gaande richting up2date browsers. Het aandeel oudere Android-versies zoals 2.x en 3.x is bij mij snel dalende. Eerlijk gezegd had ik eenzelfde trend ook wel op Tweakers verwacht, ik had gedacht dat de meeste bezoekers van T.net wel redelijk recente mobile devices zouden gebruiken met bijbehorende recente software.crisp schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:48:
Zeker in de huidige tijd waar mobiel gebruik in opkomst is, en juist daar de browsers niet of nauwelijks worden geupgrade
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq